snelle bestelling

veel en veel op voorraad, heel goed

klantvriendelijk en to the point !

Perfecte afhandeling, en openminded voor suggesties .

Gewoon wat het moet zijn, duidelijk, simpel, goed spul. Geen 10 want sommige dingen niet op vooraad.

Prima en snelle levering

Een voorraadproduct optijd geleverd.

Not expensive, fast shipment

Read the title.

Snel besteld, Snel in huis.

Mijn ervaring met "Tinytronics" is goed, goed geprijsd & goed verpakt & goed verzonden.

top ervaring!!

prijs kwaliteit is TinyTronics de beste!! ruim aanbod met snelle verzending. kom zeker terug.

Expédition assez rapide, mais quelques difficultés avec l'article

Bonjour, C'est ma première expérience avec TinyTronics. Concernant le service général, rien à redire. Mais les articles commandés sont assez "légers" et leurs réglages dignes d'un horloger. Vu les nouvelles conditions sur les achats hors CEE, je ne crois pas que je vais les lâcher et que donc ma notation devrait évoluer. J'espère que cela sera vers le 5 étoiles !

very bad!!

We will definitely not recommend their company to anyone! We had to pay in advance and are still waiting for our package. This is very annoying, we need the goods urgently see Order ID 205318 from 02.06.2021

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

goed produkt

goed produkt Uw verzendingskosten waanzinnig hoog, voor iets wat in een briefomslag kan verstuurd worden . Geen uitleg bij de bestelde BMS

Goed snel en vriendelijk

Door een eigen fout een verkeerde bestelling gedaan, maar even bellen, en het was heel snel opgelost, geen enkel probleem.

Goede service.

Na de bestelling werd alles snel en vlotjes geleverd.

Heel snelle en correcte levering

Heel snelle en correcte levering, zelfs in België!

Goede ervaring

Snelle levering , goede producten, verkeerde adapter voor rp 4 i.p.v. rp3 maar dat is mijn eigen schuld, had ik beter op moeten letten. Ik ben zeer tevreden zal er beslist meer kopen.

op tijd en volledig : perfect

S'avonds besteld en 2 dagen later al geleverd. Volledig en in perfecte staat : top

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Perfecte klantenservice

Bestelling gedaan, een gedeelte werkte niet helemaal zoals het zou moeten. Contact opgenomen met de klantenservice. Zij kwamen snel terug met een goede oplossing. Erg tevreden verder. Bestelling werd snel geleverd, er werd goed gecommuniceerd wat de status van de bestelling was. Overzichtelijke website, ruime voorraden en keuze.

purchase of vco card

very fast delivery, very good I will come back

Snel en prima prijs.

Fijne site ervaring. Snelle levering en prima prijzen.

The store for all your hobby electronics

This shop has all the electronic parts needed for me as a hobbyist. All components are shipped really fast and for a good price. I'm already visiting on a regular basis and expect to keep doing that!

Item conform

OK

Uitstekende service direct als indirect

Goed product en snelle service

Het product werd tegen een mooie prijs aangeboden en zeer snel gelevrd.

Goed en niet duur

Ze hebben veel en niet duur.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven