Goed assortiment, redelijke prijzen en snelle verzending

Goed assortiment, redelijke prijzen en snelle verzending

Prima bedrijf

Zeer uitgebreide webshop met goede after sales

Aantal bestellingen gedaan en alles werd snel en goed verpakt geleverd. Een sensor had een fabricagefout maar werd direct vervangen door een nieuwe.

Volledig, Snel en conform afspraak geleverd.

Ruim assortiment en snelle levering

Ruim assortiment en snelle levering. Ik ga zeker vaker bestellen

Enorm assortiment en top kwaliteit

Prettige webwinkel met een enorm assortiment dat als maar blijft groeien. Vandaag besteld de volgende dag in huis en dat voor prijzen die maar net boven die van de bekende Chinese webshops liggen (waar je wel een maand geduld moet hebben voordat je je spulletjes binnen hebt). Wat ik echt heel goed vind is dat er bij nagenoeg alle producten links zitten naar het data-sheet en/of voorbeelden hoe je het artikel kunt gebruiken!

Goed en snel geleverd

Ik kwam dit tegen door te googelen voor filement bruin petg. Kwam deze site tegen . Veel kleuren in petg. En nog goed ook. Mooie prijs

Ging heel vlot

Vlugge verzending en alles OK. Dank.

Zeer goede service

Vlotte manier van bestellen, snelle en correcte levering. Aanrader

zeer goed

zeer snel en zeer attent voor de klant!

Goed en snel, een foutje van mij was meteen te corrigeren :-)

Goed en snel, een foutje van mij was meteen te corrigeren :-)

Perfect, thx!

2nd order and both of them were perfectly handled. I recommended this shop to a friend and he is very happy too. Thank you!

I’ll be back!

Good stuff. Good price. Good service. Dank je wel!

Very quick delivery!

Order was confirmed within minutes and handed over to postal services by the evening! Really smooth experience! Prices are fair. Really liked the wide variety of products.

Fast shipping, good products, a lot of choice

Keep up the good work

Een hele fijne winkel.

Mijn ervaring was erg goed, de verzending was snel, verpakking was goed en de producten zoals omschreven.

Voor herhaling vatbaar

Voor het eerst hier iets besteld. Producten waren prima, levering en informatie correct, Prijs product verhouding kan altijd iets beter. Maar ik zal zeker nog een keer een bestelling plaatsen voor mijn Raspberry pi projecten. Voor de hobbyisten een mooi bedrijf maar voor mijn gevoel niet volledig. Personelijk een jammer.

Prima materiaal en snel geleverd.

Prima materiaal en snel geleverd.

perfect

supper

super service

lage prijzen, goede kwaliteit,

snelle levering, goed verpakt, goede producten

Prima vlotte levering

Artikelen besteld en de juiste spoedig geleverd

Prima spullen, goede prijs

Ik koop mijn hobby electronica onderdelen al decennia bij diverse aanbieders en sinds kort heb ik ook tinytronics in beeld. In het assortiment zit naast een overlap toch altijd wat zaken die een ander net niet heeft. Zo heeft ook tinytronics interessante artikelen die ik ergens anders nog niet gevonden had. Ik hou deze webshop dus in mijn ‘assortiment’.

Prima service en aftersales

Hier al verschillende keren wat besteld, bestelling was elke keer snel verzonden en bij vragen (ook achteraf) heel behulpzaam en snel antwoord. Zeker een aanrader!

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven