Zeer snelle levering, goeie communicatie en kwaliteitsproducten, dank!

Zeer snelle levering, goeie communicatie en kwaliteitsproducten, dank!

slecht

ik heb 5 VNH2SP30 gekocht waarvan EEN werkt ...blijf goede spoelen leveren - ik ga verder zoeken

Goed assortiment en prijs

Snelle levering. Product was als omschreven.

Snelle en degelijke service!

Nu meermaals wat besteld bij TinyTronics en tot nu toe alleen maar lof voor de snelle service en degelijke kwaliteit/prijzen!

Snel en goed verpakt en niet duur.

Snel en goed verpakt en niet duur.

Perfect firs experience with this fast company

Perfect!!

Quick delivery. I had a problem with one of my dimmers, it had a factory defect. After quick and great communication with there support they send over a new one. Quick delivery Good communication Great support

Beste prijs en nog snel ook

Product netjes verpakt, snel in huis en het goedkoopst (op moment van bestellen)

Winkel met veel onderdelen voor de telefoon en ipad

overzichtelijke site met vele onderdelen voor de telefoon en tablet. Ook veel filmpjes Over: "hoe doe je het zelf" Aanrader voor iedereen die zelf zijn telefoon of tablet wil repareren. Ook snelle bezorging

Alle bestelde artikelen ontvangen en werken correct.

Miste alleen een montage schema. Gelukkig weet Google alles, dus is goed gekomen.

Snel, goed assortiment en betaalbaar!

Nahh

Ik zou hier niet meer bestellen, ik wacht liever op dezelfde kwali onderdelen van aliexpress en dat ik er 10 heb ipv dat ik hier voor zelfde prijs maar 1 haal. En kwali wordt niet gechecked precies, ik kreeg een buck converter met een kapotte spoeltje, dus ja die werkt niee :( en dan nlg verzendingskosten op een domme 2x buckconverts voor 14 euro.. voor 14 euro kan ik er 20 kopen

Uitstekend en snelle levering

Uitstekend en snelle levering, uitgebreide keuze aan producten.

Goede service alleen wat vertraging

De bestelling duurde Bijna 3 maanden maar dit was echter niet dankzij tinytronics maar hun leverancier. Klantenservice is heel aardig en helpt tot het beste te komen

goed en snel

pla filament besteld, deze was snel geleverd, goedkoop & goede kwaliteit

ok prices and fast delevery

ok prices and fast delivery to denmark and i will get more stuff from them

Goeie service en producten

Ik heb zondag avond onderdelen besteld voor een arduino project. ik werd netjes met track and trace code op de hoogte gehouden. en voor 1.95 extra kreeg ik ze de volgende dag al in huis. kei fijn en lage prijzen. alles netjes verpakt met bescherming er om heen en een pakbon en wat stickers. Dankjewel !!!!

Fast delivery, good quality

On Wednesday evening, I have ordered ESP32 TTGO-TM boards, on Saturday already got. Express delivery, very satisfied

Duidelijke site met goede producten.

Eenvoudig producten bestellen en snel in huis.

zeer vlotte afhandeling

Correctelevering en afhandeling

Geweldige service en snelle levering. Tevens heel goedkoop voor goede kwaliteit! Bedankt

Zie titel

Snelle levering, goede service achteraf

Ik heb een kleine bestelling geplaatst waaronder een aantal ledjes, weerstanden, een voeding en een ledstrip. Deze laatste had ik echter verkeerd besteld, dus ik heb nagevraagd hoe deze werkte. Binnen een dag had ik een uitgebreide reactie van de winkel. Toen later enkele weerstanden ontbraken werden die direct gratis naverzonden en had ik deze de volgende dag in huis. Hele goede service.

vandaag besteld morgen geleverd

ik heb diverse keren bij tinytronics besteld, en ben zeer tevreden over de snelheid van de levering (ondanks covid). Alle producten werken tot tevredenheid :) two thumbs up !!!

Simpel besteld, goed verpakt en snel geleverd!

Simpel besteld, goed verpakt en snel geleverd!

top

zeer snel en goed aanbevelen? hell ja

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven