Goede spullen, snelle service.

Snel verzonden en niet te duur.

Correcte en snelle levering !!

Snelle levering aan correcte prijs

Goede elektronica componenten voor een betaalbare prijs

De componenten wotden netjes in kleine zip-bags verpakt en snel geleverd. Prima service!

Super good

Best place to order your components for your projects.

Alles vlot en correct

De bestelling is vlot en correct afgehandeld en alles is naar wens. Een aanrader !

Prima ook de achtergrond info

Goede achtergrond info

Prima informatie en betaalbaar

Je kunt natuurlijk vanalles kopen bij een ali, maar 1 is het dan lang wachten en 2 hoe kom je dan aan goede informatie ? Vooral het laatste voor mij een rede om voor TinyTronics te kiezen + dat je het dan ook nog eens de volgende dag in huis hebt.

Goede prijs voor de producten die ik zocht

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

duidelijke site en snelle goed verpakte levering!

Zeker aan te raden. Snel geleverd en degelijk verpakt. Dank!

Uitstekend !!

Zeer snelle levering, alle modules werken perfect.

Top klantenservice en snel geleverd

Er bleek 1 van de componenten die ik besteld had (HX711 amplifier) niet correct te werken. Na de klantenservice te bellen hebben ze meteen een nieuwe opgestuurd met hun verontschuldiging voor het ongemak. Zeer vriendelijke en goede klantenservice dus!

Prachtig materiaal en snel geleverd.

Mijn eerste bestelling is perfect verlopen.

Weer een super snelle levering

Zoals altijd verloopt het weer soepeltjes. Bestelling binnen no time binnen

Levering was correct en snel maar wel een probleen met lcd I2C die ik besteld heb wil niet werken nochtans juist code gedownload voor liquidcrystal I2C, als je me daarmee zou kunnen helpen .

Snel!

Heel fijn dat opdrachten gewoon zoals je eigenlijk verwacht snel en accuraat worden opgepakt

Levering volgens afspraak

Bestelling omvatte een kleine waslijst met onderdelen. Bestelling was compleet, netjes en op tijd geleverd!

Geweldige producten tegen een lage prijs

Sinds een tijd ben ik overgeschakeld van een andere leverancier naar Tinytronics voor de levering van 3D Printer Fillament. Op een of andere manier is het hen gelukt om goede fillament te leveren tegen de laagste prijs die ik in Nederland tot op heden heb kunnen ontdekken... En wellicht belangrijker nog, vandaag besteld is tot op heden ook echt morgen in huis. Wanneer ik het zelf af ga halen in Eindhoven heb ik de spullen binnen enkele uren binnen, dit geeft mij enorme flexibiliteit om aan derden beloftes te doen over leverdata van geprinte objecten. Ga vooral zo door!!

Bestelde spullen snel, en netjes geleverd, met de verwachte kwaliteit

Eerste keer dat ik bestel bij deze webwinkel (aanbevolen door een collega). Het bestellen/leveren ging zoals het hoord dus prima ervaring en zal er in de toekomst meer bestellen.

netjes geleverd

Website is duidelijk, procedure en levering ook.

Naar verwachting

Altijd lastig om je ervaring te delen... als je gewoon de producten in goede orde hebt ontvangen zoals ze zijn besteld, op de afgesproken leverdatum... dan is dat toch een 10 waard? Maar of je er dan ook iets speciaal over kunt zeggen, lastig... ik ben gewoon tevreden als mijn vertrouwen niet wordt beschaamd. Dus, tevreden!

Uiterst tevreden voor een perfecte en zeer snelle levering

Uiterst tevreden voor een perfecte en zeer snelle levering

Correcte snelle service

Alles heel snel geleverd. Degelijk verpakt en juist. Ik mag geen reclame maken in het onderwijs en doe dat ook niet maar als de leerlingen of oud-leerlingen mij vragen waar ik mijn materiaal bestel dan heb ik de laatste 8 keer gezegd bik Tiny... en ze waren telkens tevreden over het snelle verloop. Spijtig dat ik voor sommmige dingen nog naar een andere site moet keren...

Goede producten, alleen jammer dat niet in een keer alle producten geleverd konden worden omdat producten niet compleet waren. Ze doen wel netjes de producten naleveren .

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven