super service

Er was een probleem met een geleverde item. Een mail gestuurd en binnen een paar uur antwoord. Toen bleek dat het item stuk was hebben ze direct een nieuw opgestuurd. Super.

Correcte levering

Correcte levering

Een service waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen

Met enige regelmaat onderdelen besteld. Goede kwaliteit voor aantrekkelijke prijzen. Nu voor het eerst de pech gehad dat een onderdeel niet juist functioneerde. Een mailtje gestuurd met opmerking over defect. Zonder zeuren gewoon een nieuw onderdeel gekregen. Top Top.

Snel, goede prijs/kwaliteit, en prima service!

Snel, goede prijs/kwaliteit, en prima service!

Ma première commande :-)

Première commande avec Tinytronics et je suis satisfait. Je n'hésiterai pas a repasser commande chez Tinytronics quand j'en aurai besoin. C'est facile et rapide. MErci

Good Service

Products always of good quality and it shipped fast!

Alles optijd en in goede staat

Geen opmerkingen

Zeer scherpe prijzen, snelle levering, duidelijke productinformatie

Goed aanbod producten, duidelijke productinformatie en omschrijving. Scherp geprijsd. Bestelproces was duidelijk en eenvoudig, goed op de hoogte gehouden over status en snel en goed verpakt thuis ontvangen.

Zéér vlotte bestelling en levering

Mijn bestelling was iets na 17h geplaatst, maar is tegen alle verwachtingen in toch de volgende dag geleverd (België). De onderdelen waren goed verpakt en de bestelling was volledig in orde.

Great store.

You can get best products with cheaper prices than other stores.

Practical even when you are in a rush of work

Fast service and nice people, very convenient system. The pickup system is the most handy in my opinion

Snelle levertijd en op het oog goede kwaliteit.

Efficiënt en snel geleverd.

heel goed!

Spullen worden supersnel opgestuurd met lage verzendkosten. De prijzen van de artikelen zijn heel redelijk, zeker in vergelijking met andere nederlandse internetwinkels. Aanrader!

Echt kei goed

Maar is het nou tiewrap of tai rep?

tevreden

snel en correct

gewoon prima

Alles netjes ingepakt volgende dag binnen. Niets op aan te merken.

Snelle levering en perfecte service.

Moest een cadeau kopen voor iemand. Dit bij Tiny Tronics gedaan. De volgende dag netjes afgeleverd.

perfect

doe zo voort

Snel geleverd en alles werkt zoals het moet

Snel, secuur, zoals verwachting

Ik heb alles op een maandag tegen 16 uur besteld. De volgende ochtend tegen 12 uur had ik alles binnen. Goed spul, zoals verwachting.

Enorm snel de juiste spullen geleverd.

Keurig verpakt brievenbuspakket. Met alle spullen erin. Alles werkt perfect. Enorm tevreden klant.

Breed assortiment filament van goede kwaliteit

Sinds ik dit adres ken koop ik mijn filament alleen nog maar hier. Waarom: Een zeer breed assortiment, nette prijzen en meer nog omdat ik het ze gun.

tevreden

ik ben zeer tevreden over de thermisters

duidelijke site, makkelijk bestellen en snel thuisbezorgd!

Gewoon goed!

Leuke spullen voor de hobby en snelle keurige service.

Zeer leuke spullen voor de hobby, zeker het aanbevelen waard. Om 16:00 uur besteld en ik had het de volgende dag in huis.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven