Leuke spullen voor de hobby en snelle keurige service.

Zeer leuke spullen voor de hobby, zeker het aanbevelen waard. Om 16:00 uur besteld en ik had het de volgende dag in huis.

Ik kon de bestelling binnen 2 uur al afhalen op locatie. Dus bijzonder snelle service.

De levering was zeer snel en compleet.

Als nieuwe klant goede ervaring.

Prima behandeling en uitstekend snelle service !

Alle producten worden steeds zeer snel geleverd

filament is goed

goede ervaring op juiste tijd geleverd.

Top levering, top producten voor goede prijs

Goede prijs voor goede producten. Levering was snel en accuraat. Ben beginnende elektronica knutselaar maar kom zeker terug.

Prima snelle afhandeling en complete levering

De locker werkt fantastisch. Geen wachttijden om je bestelde onderdelen op te halen. De verzonden QR code scannen en het deurtje gaat open waarin je onderdelen liggen. Verpakking en informatie van de bestelde onderdelen is prima verzorgt

Tevreden klant

Snelle levering en een duidelijke website en een snel antwoord op mijn vraag

Alles is in orde

Alles is in orde en het systeem van zelf ophalen mbv kluisjes werkt ook goed.

Vriendelijk service, snelle levering, goed assortiment

Goede ervaring, aan te bevelen

2de maal besteld bij tinytronics.nl en weer tevreden

Spullen zijn allemaal netjes verpakt en snel verzonden. Niets op aan te merken.

prima bedrijf komt afspraken na en goed product ontvangen.

prima bedrijf

Ik hou van deze webshop!

TinyTronics is top om de volgende redenen: - Prijzen zijn top; - Groot aanbod; - Snel bezorgd; - Je krijgt wat je verwacht. Meer kun je je niet wensen lijkt me. Misschien wel de perfecte webwinkel...

Fantastische service en producten

De bestelde producten stemden overeen met de weergave op de website, waren degelijk verpakt en deden wat beloofd werd. Perfecte communicatie inzake de zending zelf. Een dikke merci.

fijne website goede aanwijzing op voorraad

Super webshop met zeer goede prijzen, en ook nog eens een hele snelle verzending. Echt een aanrader

Supersnel!!

Prima website, uitstekende verzendservice, goed verpakt. Heel tevreden dus :)

Goede leverancier die helpt als het nodig is !

Snelle en prima levering. Na levering bleek een onderdeel niet te werken zoals zou moeten. TinyTronics support gebeld die goed en uitgebreid geholpen hebben om het probleem op te lossen. Dit zijn mensen die weten waar ze het over hebben!

Mijn bestelling was niet aan gekomen op mijn adres (ergens was iets fout gegaan). Na een week wachten gebeld naar Tinytronics, die maakten er geen enkel probleem van, de onderdelen werden direct na gezonden. De volgende dag in huis. Top service.

Super snel en kwaliteitsvol~

2 dagen na aankoop werd al geleverd materiaal werkt zoals het moet what else could one want?!

Hele goede service en uitstekende keuze uit componenten voor een goede prijs.

Ik kon altijd bellen met vragen over eventuele aankopen en ik werd heel erg goed geholpen. De website zelf is super en maakt het makkelijk om precies te vinden waar je naar zoekt. Ook het afhaalbeleid werkt erg goed.

VG

Very good.

Very quick and according description

Articles all received, in good condition. They are all 100% conform to description. It took only 2 days from order to reception in Belgium. That was my second order in a few weeks. Same good experience. Keep up the great work. Thanks.

Snelle levering en goed verpakt.

Materialen goed verpakt en snel geleverd.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven