Zeer snelle levering, top!

Levering binnen de 24 uur. Goede verpakking.

Goed zaak

Leveren goede en echte spullen. Dus er zit geen Chinese namaak tussen.

Bestelde producten zijn binnen een aanvaardbare tijd netjes afgeleverd.

Bestelde producten zijn binnen een aanvaardbare tijd netjes afgeleverd. Meer moet dat niet zijn.

Zoals het moet

Spullen op voorraad Zeer scherpe prijs Snelle levering Goede communicatie... Beter wordt het niet

Correcte levering

Snelle en correcte levering van een product wat aan de verwachting voldoet.

Betrouwbaar, vriendelijk en probleemloos. Vaste leverancier.

China is nu eenmaal producent van het merendeel van onze componenten. Nu zijn Chinezen mensen met een sterk eergevoel. Als ze je iets beloven dan zullen ze je niet snel teleurstellen. China is ook een flink ‘stukje rijden’. Dat heb ik ervaren toen ik jaren terug zelf een apparaatje aanschafte in China. Keurig binnen de grenzen van ‘vrije invoer’ (anders betaal je btw, invoerrechten, douane-afhandelingskosten bij aflevering!) Het apparaat kwam, voor een spotprijs, na de aangegeven 20-60 dagen, inderdaad (matig ingepakt) na ca. 30 dagen aan. Helaas met een (fabrieks-)fout. Garantie ‘halen’ in China: Ik hield al rekening met ‘jammer maar helaas’ en ‘neem je verlies’. Maar nee, na wat heen en weer e-mailen in ‘komisch’ Engels, werd er -zonder verdere kosten en zonder retour te hoeven sturen- na twee weken een vervangend apparaat gestuurd. Per boot? Ezel? Lopend? Enfin, na 3 maanden had ik mijn apparaat! Voor de oorspronkelijke prijs. Lof voor de Chinezen, geduld was nodig, maar ik hád €11,= uitgespaard én een werkend apparaat. Of dat het waard was? Al die rompslomp en risico’s en douane en btw en invoerrechten enz. enz. neemt TinyTronics voor een ‘gering bedrag’ over. Plus het houden van voorraad, zodat dat wat je nodig hebt, ook ‘deze week’ (meestal de volgende dag) aankomt. Professioneel verpakt, goed omschreven en áls er eens iets mankeert dan wordt dat snel en probleemloos opgelost. In extreme gevallen zélfs na bijna een jaar (ik was er niet aan toegekomen om een onderdeel te controleren). Zowel uit persoonlijke ervaring als uit ‘gezond verstand’ kan ik TinyTronics beslist aanraden voor de e-hobbyist. De marge die wordt genomen op goederen uit China zijn beslist rechtvaardig en het scheelt u weken wachten en een hoop ‘gedoe’. Geniet van de hobby en laat u ‘verwennen’ door TinyTronics, die wat betrouwbaarheid betreft vergelijkbaar is met Bol, CoolBlue of Conrad. Hapé, Almere.

correct verlopen

correct verlopen

Alles snel geleverd.

Alle gevraagde zaken waren in orde!

prima spullen vlot geleverd en goed verpakt

prima spullen vlot geleverd en goed verpakt

Prima afhandeling van mijn bestelling

Ik heb filament besteld voor mijn 3D printer. TinyTronics biedt filament van Devils Design aan. Ik heb erg goede ervaring met dit filament en het wordt verkocht tegen een scherpe prijs. Voorlopig kan ik weer even verder maar ik kom zeker terug.

Tevreden met wat minpuntjes

Sneller geleverd dan verwacht. alleen 2 dingen: -de 2kg filament rol is veel groter dan verwacht, misschien handig om dat te laten weten -Het soldeer station werkt na 2 dagen gebruik niet goed meer. de soldeerpunt wordt niet heet genoeg, ook niet na grondig schoonmaken, opnieuw vastzetten en zelfs niet op maximale temperatuur (tin 99,3%, Cu 0,7%) beetje bijzonder en kan er nu niets meer mee :(

Geleverd zoals staat vermeld op de website.

Is goed verpakt en beschermd via de post geleverd

meer dan tevreden met mijn aankopen goed dat zo een winkels nog bestaan

meerdere dingetjes gekocht zoals een TPA 3116 mini versterkertje met voeding is echt super kwaliteit en fantastisch mooi geluid mensen hebben mij prima geholpen kwam hun toevallig tegen op marktplaats fijn dat zo een winkels er zijn voor hobbyisten die zelf iets willen maken en ze weten waar ze het over hebben

vlotte bestellen, nog vlottere levering!

Snelle levering en product bevalt goed

prima aanbod

Moest een aantal componenten hebben voor een proef opzetje. Tinytronics heeft een leuk aanbod daarvoor. Besteld en snel geregeld. Verzending bleef helaas steken bij PostNL , waarover TinyTronics nog netjes een mailtje stuurd. Uiteindelijk na een week toch binnen.

Levering is op tijd en klopt. Spullen prima!

Prima bedrijf!

Goede kwaliteit, snelle levering

Prima ervaring met tinytronics; snelle levering; duidelijk en overzichtelijke website; goede service.

Ook aftersales prima!

Een aantal bestellingen gedaan bij TinyTronics. Duidelijke website, netjes vooraf alles kunnen inzien, redelijk ruim assortiment. Verzending liet wat langer op zich wachten (hiaat postNL) en ik werd hier, een paar dagen laten, door TinyTronics zelf op geattendeerd. Helaas iets onvolledig geleverd (was in een doos en pas daarna zichtbaar). Hierover contact opgenomen, voorraad werd nagelopen en dit was bij alle units het geval. Netjes producten nageleverd gekregen zonder kosten. Daarom nogmaals eea besteld en ook dit weer netjes geleverd gekregen. Kortom, ik ga zeker nog een keer als ik wat nodig heb bij TinyTronics kijken.

Breed assortiment en goede prijzen

Breed assortiment en goede prijzen. Levering was snel. Alleen jammer dat je ook kosten betaald als je afhaalt. Dit belemmert mij wel in het vaker bestellen. Zeker als ik bezig ben met een prototype.

Item zelf doet (goed) wat het moet doen...

Snelle service, goede producten en redelijke prijs

Goed bedrijf. Hopelijk groeit het assortiment in de toekomst.

Super snel top kwaliteit

Alles was netjes verpakt en de dag na de bestelling al binnen. Ook de prijs is prima. Hulde

Sadisfaction

Fast delivered. Good Qality.

Fijne ervaring

Gunstige prijzen en een snelle levering, hier bestel ik graag vaker.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven