Snelle levering en netjes verpakt.

ORDER 133818

After a problem with delivery with NL post they solved the situation. Serious and professional!

Snelle levering, overzichtelijk, top

Gewoon wat het moet zijn. Je vindt makkelijk wat je zoekt, bestelt en krijgt snel geleverd. Prijzen zijn ook best ok.

Case koelt goed voor Pi 4b

Case koelt goed voor Pi 4b, geen fan meer nodig! Tevens snelle levering voor een goede prijs, een aanrader!

Very Good

Very good, and friendly staff

Alles was netjes geleverd.

Alles was ok! Geen problemen en netjes geleverd.

Super Shop ,super Auswahl, schneller Versand

Ich habe bei dem Shop etwas für den M5Stack bestellt. Die Bestellung wurde super schnell bearbeitet und ging schon 2 Tage später in den Versand. Die Ware wurde genau so schnell geliefert!! Da können sich andere Shop´s ne scheibe von Abschneiden !! Sehr gerne wieder !!

Snel en correct

Snel en correcte levering van de bestelde goederen !

Super eerste ervaring

Eerlijk gezegd stond ik eerst een beetje twijfelachtig t.o.v. Tinytronics, temeer door de aanzienlijk lagere prijzen tegenover andere shops. Mijn twijfel was volledig onterecht, bestelling die ik deed voldoet 100% aan mijn verwachting en je hoeft helemaal niet lang te wachten om uw producten in ontvangst te nemen. De volgende dag was mijn bestelling reeds hier en alles keurig en stevig verpakt. Voor de nog twijfelende mensen, niet twijfelen je koopt hier geen kat in een zak en ze doen daar hun best om alles snel en onbeschadigd bij jou thuis te krijgen.

Makkelijk,snel en niet te duur !

Lekker makkelijk bestellen op een duidelijke website, en nog super snel geleverd ook !

iets te kort rondgeneusd; nóg maar weer een bestelling plaatsen :)

veel leuke gadgets. te veel leuke gadgets... en voor een zacht prijsje

Prima webshop, zeer nette prijzen, levering volgende dag. Prima, houden zo.

Assortiment. Prijs. Levering. 10/10

Assortiment. Prijs. Levering. 10/10

Gewelding, zoals altijd!

Ik bestel al mijn 3D printer gerelateerde dingen bij Tinytronics en zal dat de zeker blijven doen. Topservice en een topprijs! Een zeldzaam fenomeen in de hedendaagse online winkelwereld :)

Top service en producten.

Inmiddels heb ik meerdere keren iets besteld bij TinyTronics. Elke keer is het mailverkeer heel duidelijk en de verzending vlot en goed geregeld. Producten komen altijd netjes verpakt aan en zijn allemaal van nette kwaliteit. De prijs ligt natuurlijk iets hoger dan de welbekende chinese webshops, echter de service en levertijd is bij TinyTronics zeker de prijs waard!

`NodeMCU V2

Tevreden over de snelle levertijd. Ik kreeg oud model V2 ipv nieuwste V3 NodeMCU. Dat viel iets tegen. Oud model echter kunnen installeren. Conclusie: klant wil meestal nieuwste versie, overigens tevreden

Bestelling en aflevering zijn perfect afgehandeld.

Ik kan geen kritische op- of aanmerking verzinnen. Het opzoeken van de gewenste artikelen kan vrij veel tijd kosten. Dat is geen aanmerking maar heerlijk vanwege het grote en gevarieerde aanbod. Na betaling blijkt verpakking en verzending zeer snel te starten, waardoor aflevering zelfs in "Corona-tijd" binnen de toegezegde termijn is. Ga aub zo door. Ik doe mijn best om snel te "hobbyen", zodat de volgende bestelling niet erg lang op zich laat wachten. De enige (zeldzame) kleine teleurstelling ervaar ik, als een artikel niet meer leverbaar blijkt. Had ik maar eerder moeten bestellen ! ! M.vr.gr Jan Siebesma

Snelle levering en niet te duur

Ik bestel al jaren naar volle tevredenheid bij TinyTronics. De voorraad is duidelijk te zien op de website dus geen verrassingen na bestelling.

Snelle levering beter kan niet

Uitstekende levering van perfect samengestelde set voor fijnstofmeting

TinyTronics heeft een set samengesteld voor het meten van fijnstof (https://www.tinytronics.nl/shop/nl/luchtwachters-delft-maak-zelf-een-fijnstofmeter-workshop-kit) waarmee je voor een schappelijke prijs zelf fijnstof binnen- of buitenshuis kunt meten. De set werd vlot en prima verpakt geleverd. Door deze set wordt de klant de moeite bespaard deze zelf samen te stellen uit individuele componenten. Ik hoop dat TinyTronics nog lang doorgaat met het aanbieden van deze set.

Goede en betrouwbare shop voor diverse soorten electronica

Tinytronics heeft een uitgebreide en interessante selectie met goede prijzen en levert snel.

Geleverd zoals beloofd

Goed niet te duur en snel

Top service; zeer snelle levering

Zeer snelle levering vanuit Nederland naar België. Dat lukt in België niet. Producten zoals besteld.

Alles perfect geleverd tegen een goede prijs.

Alles perfect en snel geleverd tegen een goede prijs.

goed geholpen

goede persoonlijke aandacht