Gewoon altijd goed, en mocht er iet zijn, is er goede service

Ik heb nu een aantal keren spullen besteld bij deze winkel, en altijd alles netjes verpakt gekregen, nooit problemen gehad met leveringen. Dit is ideaal als je snel aan je projecten wilt beginnen. De producten zijn goed omschreven, worden geleverd zoals aangegeven, en voldoen aan een prima kwaliteitseis. Kortom, mijn go-to als ik elektronica spullen nodig heb.

Snel geleverd, duidelijke website en goede prijzen. Goed bereikbaar en behulpzaam aan telefoon.

Duurder dan hetzelfde Azie, maar dit ook omgezet in value door stipte, snelle levering en afh.

Eerlijk is eerlijk, als ik een bulk-aankoop doe van iets, waarbij het aspect tijd totaal niet belangrijk is, en ik ruime tijd heb om het juiste te vinden etc, dan is dat meestal in China zelf, omwille van beperkt budget dat daarmee een factor is die ik niet links kan laten liggen. Echter, in veel gevallen heb ik een project gaande, of een idee daarvoor, en daar zou ik liefst gisteren mee beginnen, of alles hangt op één onderdeel dat ik niet heb, dan kom ik bij TT uit. Bij toeval ooit een keer terechtgekomen, en door goede ervaringen mijn eerste optie geworden en gebleven. Ervaringen: no-nonsense, zeer degelijk en consistent. Je weet wat je ersaan hebt zeg maar... (bijv. informatie op site is bij elk product ongeveer evenveel. Niet bij het één hele boekwerken, en bij het ander niets. Tevens doorgaans zinvolle info (niet zoals bij bijv. product "Extruder", ik noem maar even wat, een info als "Om te extruden"). Levering altijd perfect. Qua tijd, qua inhoud, kan ik gewoon op rekenen. Bovendien op site geen lastigvallerij die weggeklikt moet worden heel de tijd of, wanneer ik A koop nog 100x A suggereren. Kortom: zinvolle info, prettige site, zinvolle suggesties... Niets aan te merken en tevreden. De 9.5 - 10 scores bewaar ik voor de utopie, en dat zal waarsch. niet mogelijk zijn, ik verwacht het althans niet: ... jullie productrange tegen +- CH-prijs leveren kunnen op de TT-manier zoals hierboven beschreven... (Evt. suggestie, maar niet meer dan nice to have: regelprijs op pakbon mogelijk?)

Absolute top

Vandaag besteld, morgen geleverd... Zeer tevreden over de service en het product.

goed en snel !

Alles perfect en niets te klagen !

Gewoon goed

Ja wat kan je zeggen, heb een paar componentjes besteld en zijn netjes volgende dag geleverd dus prima zou ik zeggen. Als je geen zin hebt om 3 maanden te wachten op spullen uit china, is dit een prima alternatief. Prijzen zijn prima, zeker niet de duurste...

Alles perfect in orde en snel geleverd!

Pakket compleet en snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ik heb een M5Stack Experimenteerbord besteld voor school

Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit en het bord was ook snel geleverd. Prijs / prestatie zeer goed. Ik werk bij Fontys en heb voorgesteld om dit M5 bord te gaan gebruiken voor de 1e jaars ICT Tech studenten. Uiteraard wordt dat dan bij Tiny gehaald.

Donders degelijk

Alles goed veur mekoar

High postal fee but got what i needed

The shop had what i needed so i made my order from here despite the costly postal fee (almost 20€).

Consistently good service

TinyTronics has been my "go to" electronics webshop for years. And they always provide fast next day delivery, competitive prices and a really good service. The products catalog is large and increasing as the years go by. You can find anything from passive/active components, sensors to Arduinos and Raspberry Pi's and 3d printing material and spare parts.

Prima service, snelle levering.

Al heel veel besteld, altijd het juiste gekregen.

Snelle levering gezien omstandigheden

De website was gemakkelijk in gebruik en de levering was snel binnen, ondanks de huidige situatie met de COVID-19 pandemie. Alle onderdelen zorgvuldig verpakt en waar nodig beschermt.

Slechte batch Devil Design Wit PLA

Veel print-problemen met het witte PLA filament van Devil Design. Dit bleek uiteindelijk te komen door een zeer onregelmatige dikte op de spoel die ik had ontvangen. Waarschijnlijk een slechte spoel of batch. TinyTronics aftersales heeft dit echter zeer goed afgehandeld, top service! Helaas kan ik het filament zelf niet voldoende beoordelen daar ik slechts een paar succesvolle prints heb kunnen maken.

Al jaren een vertrouwd adres.

Goede kwaliteit prijs verhouding maar dat niet alleen. Al jaren goede service. Is prima adres voor me inkoop.

I have very good experience so far.

Even before corona when I was picking up the orders from Tinitronics Eindhoven, the experience was very good. Also after corona.

Correcte en eerlijke verkoper.

Correcte en zeer vlotte levering (1 dag !!!). Communicatie is zelfs niet nodig omdat de klant ruim voldoende informatie bekomt over de transportstatus van het gekochte item. Goede website met vele technische gegevens van de aangeboden producten. Zeer betaalbare prijzen. De verkoper toont hiermee een volwaardige en eerlijke verkoper te zijn.

Veel producten, goede prijzen en servicegericht

Ik kende TinyTronics nog niet, tot ik een aantal producten van M5Stack wilde kopen. Deze hier gevonden tegen een scherpe prijs. Dan is het altijd spannend hoe de service is. Toen bleek dat één van de producten niet helemaal compleet was (in gesloten verpakking van de fabrikant, dus kon TinyTronics niet aan doen), hebben ze me direct geholpen. Ook een andere keer goed geholpen. Ze leveren snel en goed verpakt. Ik heb hier intussen vaker besteld en zal dat weer doen.

nog nooit ellende gehad met tinytronics!!!

ze doen alles gewoon zoals het moet. ook het verzenden. ook de kosten bekijken of het via brievenbus gaat, en dan de kosten aanpassen. niks op aan te merken...goed werk, mensen.

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Snelle en juiste levering!

We bestellen regelmatig producten voor onze escaperoom Breakout Room. Sterke producten voor een goede prijs kwaliteit verhouding wat nodig is om de continuiteit te waarborgen. Uitstekende helpdesk voor moeilijke oplissingen en advies.

Snelle service en kundig advies.

Voordat ik een bestelling plaatste had ik nog enkele technische vragen. Deze werden snel correct beantwoord, zodat ik duidelijkheid had over wat ik daadwerkelijk moest bestellen. De volgende dag had ik alles binnen en kon aan de slag. Top!

Wij werken al enkele jaren samen met TinyTronics. Altijd goede service en snelle levering! Voor ons een laagdrempelige partner om mee samen te werken.

Vlotte levering en volgens afspraak. Alles in goede staat ontvangen.

Snelle levering, ruim assortiment

Ik was op zoek naar een product die nergens anders verkrijgbaar was maar hier wel. De levering was snel en werd op de hoogte gehouden door een track en trace code zou zeker nog een keer bestellen

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven