Een deel van mijn bestelling ontvangen maar wacht nog op een nalevering

Correct en snel

Snelle levering goed product

Een betrouwbare leverancier met een behoorlijk assortiment. Goede informatie over de producten. De bestelde onderdelen snel en goed geleverd.

Daar word ik blij van

De perfecte leverancier voor Arduino, ESP en meer

TinyTronics is voor mij de perfecte leverancier voor veel electronica spulletjes. Of het nu om Arduino (origineel of Chinees), allerlei uitbreidings-bordjes of losse onderdelen gaat, hier hebben ze het vast wel. Het uitgebreide assortiment scheelt mij een hoop gezoek op websites als Aliexpress of Banggood en bij die sites zijn mijn ervaringen verdeeld. Spullen zijn niet altijd zoals omschreven of werken slecht - dat zal bij TinyTronics niet gebeuren. Veel standaard spul haal ik nu niet meer zelf uit China maar koop het via TinyTronics. Vandaag besteld is morgen in huis en dat voor een prijs die niet eens zo heel veel hoger is dan wat ik zelf in China betaal.

Snel en goedkoop

Tinytronics heeft een uitgebreid assortiment, levert altijd snel en heeft zeer scherpe prijzen. Aanrader voor elke electronica-hobbyist!

Mijn bestelling s'middags gemaakt en s'ochtends daarop werd deze al geleverd. Meestal komt de "post" s'middags dus ik was blij verrast!

Got what I ordered and within a few days

No problems, also no after sales support needed.

Alles snel geleverd

communicatie /levering perfect.

Robotdyn Leonardo 32u4 en lilygo t5 v2.3_2.13 bordjes kreeg ik moeilijk aan de gang, geen com,geen melding. Maar op lap nr.3 lukte het uiteindelijk. ( had waarschijnlijk al een driver (ch340)/ bibliotheek)

Heel erg groot assortiment tegen 'China-import'-prijzen en binnen enkele dagen geleverd.

Voorheen bestelde ik in China. Nu is er TinyTronics. Binnen enkele dagen vanuit Nederland geleverd tegen China-import-prijzen. Groot assortiment en sterk in Arduino en aanverwante producten.

Snelle levering goede prijs goed product

Snelle levering goede prijs goed product

Nice selection of products, good price, fast delivery

Very good selection of quality - and state of art - products. Easy website. Delivery is next day most of the time.

Gewoonweg top.

Snelle levering. De prijzen zijn laag. Soms zelfs lager dan op ebay en dergelijke. Assortiment is redelijk uitgebreid. Maar soms mis ik toch wel bepaalde dingen.

Heel behulpzaam, snelle service en levering.

Fijn

Alle gekregen oderdelen werkte perfect en de levering was al volgende dag

Uiterst tevreden

Bij alle bestellingen die ik geplaatst heb bij tinytronis heb ik nooit problemen. Alles is correct behandelt en geleverd binnen de gestelde levertijd.

Wat ik kocht is wat ik kreeg

Soms is het gewoon GOED!

Snel geleverd, prima producten

- Snelle levering - Je wordt goed op de hoogte gehouden van bestelling - Nette prijzen - Kwaliteit van producten goed Al met al fijn om hier producten aan te kopen.

perfect

snelle levering, goede kwaliteit, lage prijzen

Snelle levering voor een goede prijs

Mijn onderdelen waren op voorraad en waren ondanks de maatschappelijke omstandigheden de volgende dag in huis. Ook zijn de prijzen zeer scherp.

Goed product, goede prijs en Sneller levering

TinyTronics heeft mooi assortiment en vraagt een goed prijs. Levert snel en zo ben je snel aan de slag.

Zoals verwacht

Zeer goed ontvangen zoals ik het had verwacht

Prima niets op aan te merken

Alles geheel volgens afspraak en bestelling

Ruim aanbod en snelle leveringen

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven