Snele leveing, goede producten

Erg positieve ervaringen met Tinytronics

Heb al vaak hier besteld gaat altijd perfect.

Snelle levering en prijzen zijn heel goed.

Altijd goed!

Al meerdere malen spullen besteld bij TinyTronics. Altijd snel en goed verpakt geleverd. De website is makkelijk te navigeren en bij veel producten is het erg prettig dat er een goede duidelijke beschrijving bij zit. Ook mee gemaakt dat 1 product niet werkte. Contact opgenomen en samen met de support nog wat troubleshoot gedaan om er achter te komen of het product echt defect is. Daarna nieuw product opgestuurd gekregen en die werkt perfect. TinyTronics is mijn nummer 1 keuze als ik wat nodig heb in de richting van een Arduino of Raspberry :)

Snelle levering lage kosten voor een overtuigende prijs.

Verkeerde verwachting (geschept) product

Ik kocht een, waarvan ik dacht, complete opname module waarop je direct je stem kan opnemen en kan terugluisteren. Echter miste de stroomtoevoer, een essentieel onderdeel om dit te kunnen doen. Misschien komt het omdat ik niet zo technisch ben dat dit mijn verwachting wel was, maar vanuit de productomschrijving werd bevestigd dat ik dit met het apparaatje kon doen. Dit bleek dus niet het geval. Als ik dit had geweten had ik het product niet aangeschaft.

Alles binnen een dag geleverd en in perfecte staat.

Helemaal top. Snelle levering zonder poespas. Alle onderdelen zijn in perfecte staat ontvangen en goed verpakt.

Geweldige service, geweldige producten.

Tinytronics is een geweldige webshop met veel goed geprijste onderdelen, een een nog betere klantenservice.

prima kwaliteit

maar mail beantwoorden schijnt moeilijk te zijn als je vragen ergens over hebt verder prima artikelen

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering al moet ik wel zeggen dat je met temp. van Delvel Design moet spelen.

Alles ziet er compleet uit

Ik heb netjes de onderdelen ontvangen.

Uitgebreid aanbod, goede omschrijvingen en snelle verzending.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Ik heb meerdere keren wat besteld bij TinyTronics. De bestelling wordt doorgaans snel geleverd en de producten kennen een prima prijs/kwaliteit verhouding

Alles correct, snel en ook nog eens goedkoop in vergelijking met de andere aanbieders in Nederland.

Goede prijs, goede spullen

In de afgelopen 6 maanden zo'n 3 keer besteld by TinyTronics: telkens snel verzonden. Goede prijzen in vergelijking met andere sites. Goede ervaringen met hun hardware.

altijd snel geleverd en lekker goedkoop

Veel goedkope spullen. Kwaliteit is niet altijd perfect, maar meestal prima in orde. Tot nu toe heb ik wel heel af en toe dingen die niet goed werken, maar ik kon ze toch met een trucje altijd wel gebruiken. Nog nooit iets terg hoeven sturen.

Uitgebreid aanbod van materialen

Bestelling online loopt prima!

Kan ik iedere Arduino- en Raspberry-fanaat aanraden.

Precies wat ik zoek: ruim aanbod, overzichtelijke website, snelle levering en correcte prijzen. Daar kan, alles bij elkaar, geen Ali tegen op.

Snel en perfect

De levering was snel en perfect verpakt

Perfect en supersnelle levering!

Al vaak iets besteld bij Tiny Tronics. Altijd supersnelle levering, prima spullen, niet duur en goed verpakt.

Heel veel plezier mee gehad.... net zo leuk en goedkoop als AliExpress

Snel en deskundige levering..... net zo goed als in de winkel maar dan veeeeeeel goedkoper. Ook netjes en goed verpakt

Snelle levering, goede producten

Snelle levering, goede producten

Gewoon goed, niks mis mee.

Gewoon goed, niks mis mee.

snelle levering en ruim assortiment

als ik snel wat nodig heb voor de hobby lukt dat meestal altijd wel bij TinyTronics, prijzen zijn redelijk, misschien iets duurder dan China maar je hebt het de volgende dag in de bus. dat maakt het vooral handig als je iets vergeten bent en door wil met je project.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven