Goede snelle levering!

Ik ben tevreden over wat en hoe alles is geleverd. Mijn bestelling was snel binnen en goed verpakt. Top!

Very good product

Amazing product. Work perfectly.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede spullen en vooral snel geleverd en niet duur .

Zeer tevreden, altijd goed

ik bestel al een aantal jaar bij TinyTronics, soms grote en soms kleine bestellingen maar altijd erg snel thuis en goed van kwaliteit. Het assortiment is groot en de prijs erg goed. Je krijgt precies wat je besteld en het bedrijf vind ik dan ook zeer betrouwbaar. Niks anders dan volle lof en positiviteit!

Prima verzorgd

Levering was snel en prijstechnisch interessant en dus was ik wederom klant bij Tinytronics en zal dat ook in de toekomst blijven met zo'n service.

top winkel!

Duidelijke product omschrijvingen. De service is net als de kwaliteit zeer hoog. Voorraad beheer is actueel en zelfs ondanks vertraging bij PostNL zijn de bestelde producten toch snel binnen. Prijs is marktconform. Uiteraard is een Chinese marktplaats goedkoper. Maar bij tinytronics ontnemen ze je het wachten en eventuele risicos bij de douane.

prima service

precies zoals het hoort.

Prima club

Snelle en adequate levering. Prima mail ondersteuning. Zeker een aanrader en blijvertje voor de toekomst

Leuke shop met voordelige prijzen en goede service

Leuke electronica shop (en meer) met voordelige prijzen en uitstekende service.

Snel en goedkoop

TinyTronics heeft veel producten, Waarvan veel hele goede prijzen hebben. Sommige producten kunnen betere beschrijvingen hebben. Zoals knoppen. Bij enkele knoppen staat er niet bij of het normaal gesloten is, normaal open of dat het in een lock blijft wanneer ingedrukt. Dit kan naar mijn mening iets beter. Verder worden de bestelling snel geleverd en zijn de verzendkosten voor brievenbus verzending laag.

Superservice voor goede prijzen

Ik koop al jaren bij Tinytronics. Ze kennen me daar inmiddels, dus als ik wat vergeten ben of vraag wordt er altijd snel en adequaat op gereageerd. Voor mij mijn vaste leverancier!

snelle levering en een uitgebreide keuze

Een zeer goede electronica winkel gevestigd in Nederland niet China maar Nederland. Goede producten snelle levering goede communicatie aan een scherpe prijs. Voor wat je minder betaald in China heb je het bij tiny Tronic snel, met beschrijving, mooi overzichtelijk en makkelijk zoeken! Echt een aanrader!

Veel keuze, prima prijs. Redelijke verzendkosten. Ik kom regelmatig terug.

Leuk speelgoed!

BT versterker en voeding gekocht om een buisradio nieuw leven in te blazen. Plug&play....Werkt perfect! Vooraf goed telefonisch advies

Goede webwinkel, snelle levering en goede prijzen

Koop hier al langere tijd mijn producten voor mijn electrotechnische/ embedded projecten. De prijzen zijn erg goed en de levering is snel Klantenservice nog geen ervaring mee gehad omdat alles altijd netjes geleverd en in orde is. Ik ga er vanuit dat dit ook goed is omdat de rest goed verzorgd is.

Vlotte levering

Snelle levering en prima producten. Ben blij dat er een sonoff leverancier in NL is!!

Prima materiaal en supersnel geleverd.

Dir bedrijf levert prima mayeriaal en levert snel, correct en netjes. Verder wordt er met je meegedacht wanneer er een probleem is met le

Veel op voorraad dus snelle levering!

Veel materialen zijn op voorraad en worden snel geleverd. Verpakking is altijd keurig in orde.

Prima service en vakundig personeel

Ook de snelle en meestal erg bruikbare response op vragen is een sterk punt van TT

Degelijk verpakt en vlot geleverd.

Degelijk verpakt en vlot geleverd. Heb niet lang moeten wachten op de levering. Duidelijke factuur ontvangen via email. Met vriendelijke groeten, Koen Deschamps.

Juiste spullen

Een hele fijne zaak met een heel mooi assortiment

TinyTronics is al drie jaar mijn go-to IoT shop met een mooi assortiment, nette prijzen en uitstekende service.

zoals beloofd

producten worden snel geleverd (als postnl meewerkt) en voldoen zoals beloofd.

Great!

Ordered, got it very fast, no problems, no hastle

Snelle verzending en goede producten.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven