Zoals altijd geleverd binnen 1 dag, zelfs in deze tijden!! Naast de snelle levering is alles superscherp geprijsd! Echt een topwinkel voor al je electronica en 3d print DIY projecten!

Alles bestens :-)

Super Ware und schnelle Lieferung.

Producten goed beschreven en verzonden

In tijden waarin je voor elke status update een mail krijgt, stuurt Tinytronics er opvallend weinig. De bestelling arriveert gewoon in normaal tijdsbestek, dus veel e-mails kan ook als overbodig beschouwd worden.

Goede spullen snel geleverd en een uitstekende service !

Goede spullen voor een goede prijs, snel geleverd en als er iets aan de hand is goede service. Een aanrader voor Arduino/Raspberry Pi spullen !

leuk om te kopen

Snelle levering !

Snelle, accurate levering.

De levering van een goed functionerendproduct verliep vlekkeloos. Ik weet dat het spul uit de Far East komt, maar dan zeker moet je als bedrijf wel de juiste inkoop-keuzes maken en dat is gebeurd.

Leuke spullen voor een heel scherpe prijs

De prijzen van TT komen in de buurt van aliexpress maar de levertijd van TT is veel sneller. Jammer dat door corona afhalen tijdelijk niet mogelijk is door de lage prijzen van TT zijn de bezorgkosten in verhouding hoog.

Prima prijzen, snelle service.

Ik kocht al eerder bij TinyTronics. De prijzen zijn vergelijkbaar met direct uit china, maar bij TinyTronics heb je het over enkele dagen ipv over meerdere weken!

Prima service, snelle levering, goed materiaal

Het bestellen is een makkelijk proces, de afhandeling van de bestelling waaronder de betaling verloopt zeer soepel. De aflevering is vooral afhankelijk van de leversnelheid van de bezorgdiensten, welke ivm Corona soms wat te wensen overlaat, maar ondanks dat komen de spullen snel deze kant op. De kwaliteit van de materialen is uitstekend, zeker in verhouding tot de prijs.

Juiste artikelen op juiste tijd geleverd

Prima leverancier!

Zeer goede service

Prima service. Netjes en op tijd geleverd

Doeltreffende levering

Een kleine twijfel bij de medewerker van TinyTronics werd opgelost door mij hierover even te bellen. Zeker voor het onzekere nemen. Dat toont de kwaliteit van een goede klantgerichte organisatie. Klasse!

Al jaren vaste klant

Ik heb enkel goeie ervaringen met TinyTronics. Voor elk project start ik mijn zoektocht naar onderdelen hier.

Veel leuke spullen en snelle levering

Veel leuke spullen en snelle levering

Snelle levering en super service

Tinytronics is goed bereikbaar en geeft duidelijk advies. Daarna wordt er snel geleverd!

Kennis van de produkten die ze verkopen en dat zijn er heel wat! Klasse!

Een uitgebreid assortiment waarbij al een selectie lijkt te zijn gemaakt op basis van kwaliteit. Ik heb zelf jaren mijn electronics rechtstreeks in China besteld maar omdat de prijzen van Tinytronics zeker concurerend zijn en de levertijd heel veel korter is (meestal de volgende dag) is dat al een reden om de producten bij Tinytronics te bestellen. Daarnaast hebben ze bij Tinytronics verstand van zaken over de producten en helpen je als klant echt op weg als iets niet werkt. Dat maakt Tinytronics echt onderscheidend. Een bedrijf die liefde voor techniek uitstraalt. Grote klasse!!

Nice voor mijn Prusa i3 MK2 conversie

Normaal bestel ik via BOL.com en AliExpress, en de ene is redelijk pittig geprijsd en de ander heeft lange levertijden die mijn YouTube channel Zachary 3D Prints niet echt ten goede. Maar deze seller is heel fijn en snelle levering! Het assortiment van 3D printer onderdelen is niet heel veel, maar je komt heel goed vooruit!

Goedkoop, snel en betrouwbaar

super producten en service, vriendelijke prijsjes

Amazing!

Good price and quality, fast delivery.

Prima service, snelle levering!

Al meerdere bestellingen gedaan, bestellingen zijn altijd compleet!

Snel en betrouwbaar

TinyTronics heeft mijn bestelling snel geleverd. Bij ontvangst bleek één onderdeel niet helemaal compleet te zijn. (dit kan natuurlijk gebeuren.) Na melding werd direct een nieuw exemplaar verzonden. Erg snelle reactie en levering + vriendelijke en goede service.

Tevreden met de snelheid en afhandeling

overzichtelijke website waar je makkelijk kan bestellen. Levering is lekker snel. Prima

Altijd goed terecht bij tinytronics

Altijd goede service en ervaring bij tinytronics. Al zo vaak terug gekomen als klant en zal dat blijven doen. Top winkel

goedkoop en veel spulletjes

alles wat je nodig kan hebben voor je project te laten slagen, voor de zelfbouwer een feest om te shoppen bestellingen gaan snel en goed.

Altijd tevreden met de service bij TinyTronics

Post NL had mijn pakje 20km elders geleverd. TinyTronics hielp onmiddellijk om dit op te lossen. Met dank, Wim Verlinden

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven