Sans problème

Matériel conforme et délais respectés

Paket kam bisher nicht an

Leider konnte innerhalb von mehreren Tagen nicht geklärt werden, warum mein Paket nicht auffindbar ist. Die PostNL scheint es verbummelt zu haben und das war nicht gerade klein. Deshalb kann ich nicht mal 2 volle Sterne geben! Ein schlimmer Zustand.

Zeer correcte en goede service

Alle onderdelen werden correct en zeer goed verpakt geleverd. En op een snelle levertermijn ondanks COVID.

Bijna zo goedkoop als alie, veel sneller.

Voor mijn hobby heb ik vaak kleine hoeveelheden materiaal nodig en dan is het fijn dat er een winkel is die snel, goedkoop (ik ben een Hollander toch?) spullen levert zonder dat er een minmium bestelgrootte is. DE verzendkosten zijn zodanig dat je niet besluit om maar een hele bende, op dat moment onnodige materialen aan te schaffen. Snelle afhandeling van de order is ook lekker, meestal de volgende dag binnen.

Snel en gemakkelijk

Snel en gemakkelijk, mooi aanbod.

Snel en goedkoop

Ik koop hier devils design petg. En voor dit geld kan ik deze kwaliteit nergens anders krijgen. Levering is snel.

Snelle service, een duidelijke website en goedkope producten.

Producten zijn goedkoop t.o.v. bijvoorbeeld Adafruit. Ik heb in totaal 2 minpunten: een keer een defecte bluetooth module ontvangen en een langzame website. Pagina's laden vrij langzaam waardoor je soms je geduld verliest en stopt met verder zoeken naar producten. Met de rest ben ik tevreden. Snelle bezorging, duidelijke productomschrijvingen en vaak een comment van TinyTronics zelf onder het product.

Top webshop!

Snelle levering, voor een scherpe prijs. De ledstrip is makkelijk in kleinere segmenten te knippen en te solderen. Het ontbreken van silicone op de strip maakt deze uitermate geschikt om mee te knutselen!

Vlot en correct

Al verschillende keren gekocht bij deze winkel en tot op heden telkens super vlot verlopen. Prijs en service zijn top.

Alles perfect verlopen

Wat ik zocht, gemakkelijk gevonden, en binnen de tijd ontvangen, alles prima dus !

it would be silly to complain...

- the delivery was one day early (during the pandemic) wich was a lovely surprise! - the items were of course as shown and now I'm in love with my new Raspberry pi4

Snel en correct!

Heel veel op voorraad en een snelle levering. Zaterdag besteld en dinsdag al ontvangen. Top!

Excellent selection, service and prices

I'm a regular customer for my maker needs. Good website, great selection of products, great service, and quick delivery.

Goed assortiment, passende prijzen en ook goede service.

Ik heb nu enkele malen besteld. Het assortiment is goed en de voorraad actueel. Snelle levering voor een eerlijke prijs. Ook een keer contact gehad over een levering en ben toen erg netjes geholpen door Friso. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Goed en snel!

uitgebreide selectie, goed verpakt en snel verzonden!

Prima spullen en een goede service.

Ook in de huidige Corona-tijd, was de bestelling snel geleverd.

Goede materialen, heel redelijk geprijsd en super snelle levering

Goede materialen, heel redelijk geprijsd en super snelle levering

Top snel en vakkundig

Uitstekend...

Snelle Service en adequate website.

Snelle levering.

Grote sortering van onderdelen, ruime voorraad, en zeer snelle levering.

Prompt delivery and excellent support

They have the products I need, readily answered support questions, and indicated willingness to supply custom lengths once I know exactly what I want

perfect zoals het hoort.

verschillende bestellingen geplaatst die steeds snel en volledig correct werden afgeleverd

Gewoon snel en efficient.

Gewoon goed

Wat moet van een webshop zeggen als ze gewoon goed zijn.

snelle levering, nette prijs

Top! persoonlijke email terug bij vragen, binnen een dag de order in huis, en zeer netjes geprijsd.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven