Snel transparant en goed

Ik ben heel blij dat ik deze zaak ontdekt heb. Ze hebben een transparante voorraad en ik kan ook zien hoe lang ik ergens op moet wachten. De kwaliteit is goed en ik kan er op vertrouwen dat wat ik bestel ook voldoet aan mijn wensen. Ik raad ook iedereen aan om hier te kopen.

Goede prijs en snelle levering

Diverse keren al wat besteld (filament en 3D onderdelen). Prijs is goed en levering is snel. Verpakking is als men mag verwachten.

Handig online bestellen

Snelle levering,

Service met een glimlach

Staan altijd voor je klaar, helpen meedenken, leveren op tijd, correct, goed verpakt. Kortom wat je van een online winkel met service hoopt! Top!

Groot assortiment, goede prijs, goede communicatie.

Groot assortiment ontsloten door prima website. Goede prijs voor de artikelen en verzendkosten. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voorgang van de bestelling. Het gebruik van een brievenbuspakket vind ik extra handig.

Très efficace

J'ai découvert tiny tronics par hasard lors de recherches sur le web ! Je ne suis pas déçu et recommanderai.

Alles conform afspraak en verwachting afgewikkeld.

U moer niet meer "verplicht" stellen als strikt nodig, beoordeling moet voldoende zijn, u hebt ook mijn e-mail adres al.

Prima assortiment, snelle levering en overzichtelijke site

Prima assortiment, snelle levering en overzichtelijke site

Snel en voordelig

Snelle verzending en goede prijzen

Helemaal top

De artikelen worden snel en netjes geleverd. Goed bereikbaar en wordt netjes te woord gestaan. Wel jammer dat er geen oplossing wordt gezocht voor het afhalen.

Snel geleverd, netjes verpakt. Alles okay.

Goede Service, bestellingen worden snel verwerkt

TinTronics biedt een ruim assortiment, ons bedrijf is grote afnemer en zeer tevreden.

Perfecte service! Erg tevreden.

Had een 8-tal servo's besteld. 1 hiervan bevatte een fabrieksfout. Geheel zonder kosten nog moeite werd een nieuwe opgestuurd. Erg tevreden!

Great shop :)

Great shop.

Quick and helpful

I order at Tinytronics all the time due to the nature of my work and been a loyal client ever since I studied in Eindhoven. Now I moved city but still order with them. They are quick with shipping out the order and whenever I call them for an electronic-specific question they are friendly and helpful in giving technical advice related to their products and are flexible to other customer related practical questions as well.

Helemaal goed

Tinytronics doet precies wat ze beloven. De bestelling was goed verpakt en snel verzonden. En dat alles voor een aantrekkelijke prijs.

top

snel, duidelijk, makkelijk, topservice

Goedkoop, uitgebreid assortiment en snel geleverd

Goedkoop, uitgebreid assortiment en snel geleverd

Top quality for a outstanding price!

Good webshop, clean and good documented.

goede service, groot assortiment met voldoende informatie over producten

de productinformatie is uitgebreid en er staan waarschuwingen waar misverstanden kunnen ontstaan. de website is overzichtelijk en makkelijk te navigeren.

Goedkoop, goede service en een snelle levering

Bijna vanaf het begin van TinyTronics ben ik al klant bij ze, en ik ben uiterst tevreden. Ze zijn erg goedkoop, maar je levert niets in op de service. Zo hadden ze een keer een aantal verkeerde componenten opgestuurd, waarna ik ze direct heb gemaild. De volgende dag nog kreeg de juiste componenten binnen. Op het begin was het aanbod nog een beetje matig, maar dat hebben ze in de loop der jaren goed uitgebreid, en ik hoop dat ze dat blijven doen. Ik ben een tevreden klant, ga zo door!

Zeer tevreden over levering .. Alles mooi verpakt … Op naar de volgende levering ….

goede service

na het mislopen van een pakket, ben ik netjes terug gebeld door tinytronics, het pakket is aangekomen en zeer netjes afgehandeld.

zeer overzichtelijk

de website is zeer overzichtelijk en alles werkt naar behoren. alles wat ik nodig heb haal ik hier als het gaat om de kleine elektronica.

Interesting products

I'm enjoying the 3d printer filament a lot, as well as the electronics parts that have a shorter delivery time than ordering abroad.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven