Super shop

Bezig met mijn afstudeeropdracht, des ondanks COVID-19. Nog steeds super snelle levering, en super producten. Hier ga ik vaker terugkomen) (lekker dan daar gaat me stuffi)

Alles altijd keurig op tijd geleverd en probleemloos en geen extreem hoge verzendkosten.

Mijn nummer 1 leverancier!

Leveren snel en vertrouwd. Eventueel direct af te halen bij last-minute projecten. Het aanbod inspireert mij vaak om zelf nieuwe projecten te starten.

Alles wat ik besteld had kwam snel binnen en duidelijk verpakt. Een prima bedrijf.

Zoals het moet

Snel, eerlijke prijs, kwaliteit

Super snel

Goede keuze mogelijkheden en snel verzonden

Goede snelle service tegen een betaalbare prijs

Gewoon perfect!

Duidelijke shop, snelle levering en de prijs is ook nog eens goed. Zeker een aanrader dus!

Correct levering

Ben zeer tevreden: correcte en snelle levering!

Top :)

professioneel en vriendelijk

goed en adequaat geleverd

prima bedrijf blijkbaar, ontdekte het toevallig online bij mijn zoektocht naar mini computertjes waarbij ik de M5Stack in het vizier kreeg. Een prima prijs voor de leuke spulletje die ik de volgende dag in huis had. Ik ga hier vaker bestelln: een paar servomotortjes staan al op mijn verlanglijstje.

prima en vlot geleverd

Niet duur en snel in huis

snelle service, breed assortiment, goeie prijs

Prettig, snel en overzichtelijk met goede productinformatie op de site.

Ik ben heel tevreden over mijn eerste bestelling

Ik heb nog niet veel ervaring met Tinytronics, dit was de eerste keer. Volgens mij heeft Tinytronics een groot assortiment Arduino en RPI spullen, mijn grote hobby. De eerste levering is vlot verlopen, producten waren goed verpakt. Prijzen naar mijn mening redelijk. Ik zal de volgende keer weer Tinytronics overwegen als leverancier. Ik ben heel tevreden.

Erg goede klantenservice en prijzen

Heb vrij vaak hier besteld, erg goede zaak, en goede klantenservice. Heb een keer mijn paket verkeerd geleverd gekregen en werd direct benadert en gecompenseert. Top!

Goed, snel en goedkoop

Tiny heeft mij nooit teleur gesteld

Leuke zaak, veel in huis, snel en niet duur.

Ben helemaal tevreden keurig verzorgd.

Prettige informatieve manier van uitzoeken en bestellen

Zelf gebruik ik Tinytronics vaak om snel dingen te bestellen. Het aanbod vindt ik sterk en overzichtelijk. Ze hebben wat ik nodig heb. Als ik iets in de middag bestel kan ik het meestal dezelfde dag nog ophalen. Dat is erg handig als ik een project snel af wil maken. Erg fijn om mee te werken.

Geweldige shop, vakkundig en goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Mijn ervaring is heel erg goed met deze webshop. Ik ben met mijn bedrijfje (elektro-training) vanaf oktober 2017 klant. In die tijd heeft zich 2 maal een defect onderdeel voorgedaan en die 2 dingen zijn heel snel en tot mijn volle tevredenheid opgelost. Er is ook altijd ruimte voor een vakkundig advies. Kortom een vakkundige en betrouwbare partner als het gaat over kwalitatief goede en goed geprijsde artikelen die snel worden geleverd. Dus mijn plan is om nog vele jaren klant te blijven.

Vlotte levering, duidelijke site!

Snelle levering, meestal volgende dag.

Snelle topservice

Goedkoop en goede service

Ruim assortiment aan spullen die gebruikt kunnen worden voor het maken van prototypes, qua locatie ook goed dat het vlak bij de tue ligt.

super

snelle levering,kwaliteits produkten.

Altijd positieve resultaten met TinyTronics

Na jarenlang met een ander merk Fillament ge-3D-print te hebben, met regelmatig wisselende resultaten, kan ik met vreugde zeggen dat de resultaten met de fillamenten in het assortiment van TinyTronics tot op heden positief en consistent zijn gebleken... Echt een aanrader dus.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven