Supersnel en superscherp geprijsd. Hofleverancier.

Ik ben elke keer enorm tevreden als ik hier wat heb besteld. En ik heb de indruk dat het assortiment steeds verder uitbreidt.

snelle en zeer goede service

het product voldoet precies aan de omschrijving en werkt ook goed verder was het ook snel geleverd

Superbe.

Snelle en correcte levering. Ben je een elektronicus bestel dan je producten cq componenten bij Tiny Tronics.

Flexibel en klant gericht

Erg Fijne partner voor ons om mee samen te werken. Levertijden zijn kort. Daarnaast word er altijd met ons mee gedacht en indien mogelijk maatwerk geleverd.

geweldige online shop

nooit geen leverings problemen gehad en altijd goede verpakking zodat alles onbeschadigd aankomt. gewoon top

Good service, good packing

Order processed smootly, unique concern they are not shipping out of Europe! For my taste, bad policy!

Altijd goed geholpen

Al vanaf het begin klant altijd tevreden en goede service

leveringen volgens het boekje !

Zie hiervoor. Tegelijk dit : pas op , dat Uw klanten niet bezoedeld worden met equête-moeheid . . . . 👍

Goede selectie producten, geen minimum besteleenheden en goede prijzen

Ik zocht wat betere kwaliteit electronische gebruiksartikelen (zoals jumperdraden en wat connectors) dan wat je op Chinese sites kan kopen en ik had verwacht daar veel meer te voor moeten betalen, maar dat is hier helemaal niet het geval. Blij verrast! En voor de rest hebben ze ook een uitgebreide selectie producten tegen hele schappelijke prijzen. Ze kunnen ook producten per brievenpost versturen wat natuurlijk weer scheelt op de verzendkosten. Ik bestel er regelmatig en tot op één keer na versturen ze idd alles op tijd. Dat laatste halve sterretje in de totaalscore reserveer ik voor openingstijden tot 10 uur 's avonds want ik bestel nog wel eens wat 's avonds en dan moet ik wachten tot twee dagen daarna. Maar ik snap dat dit een luxe-probleem is en in vergelijking met Chinese sites is het nog steeds onvergelijkbaar snel! Ben blij dat ik deze webshop gevonden heb!

Super tevreden

Makkelijke web site. De artikelen werden op tijd geleverd en goede kwaliteit.

Zoals afgesproken lag pakket netjes klaar.

Ik kan weer verder hobbyen.

Goede en betaalbare spullen, goede service!

Goede en betaalbare spullen, goede service!

Snel goed en goedkoop

Ruim assortiment betaalbare prijzen. De mogelijkheid om bestellingen op te halen.

Zoals gebruikelijk

Goede kwaliteit tegen een fatsoenlijke prijs, snelle en accurate levering

Snelle levering, eerlijke prijs.

Prima verlopen proces

Alles werd geleverd, keurig verpakt, werkend. Netjes.

Goed filament, helaas een verdikking erin

Filament zelf is prima kwaliteit, wel zat er een verdikking halverwege de rol waardoor een print mislukte omdat het filament vast gelopen was. Kostte nogal wat moeite om het er weer uit te krijgen. Ik vind dit zonde dus zou volgende keer een ander merk kiezen.

Prima en snelle levering

x

Prima, zoals ik gewend ben.

Leuk assortiment voor prettige prijzen, spulletjes snel in huis, nooit een probleem.

Excellent service and low prices!

Best option for electronic hobbyist searching for components.

Good price, quickly delivered!

Unlike Chinese webshops the item was delivered within days, and it works fine!

Hulpzaam en vriendelijk

Al het bestelde was er de volgende dag,prima zo

Wat ik nodig had ,kom ik bestellen .De volgende dag werd het netjes geleverd.

Snelle verzending en redelijk goede prijzen

Ik had een onderdeeltje nodig voor mijn 3d printer, deze was hier goedkoop. De dag erna was deze gelijk binnen en paste makkelijk door de brievenbus.

Snelle levering voor een goede prijs

Het voorraad systeem is up to date. Als iets op voorraad is dan wordt het ook geleverd

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven