Prima service. Uitgekiend assortiment.

Afhalen in Eindhoven met postvak/code is slim en efficiënt

Snelle Levering

Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Super bedrijf !!

Heel vlotte levering, beste producten. Juiste afhandeling orders en prima feed back .

Overzichtelijke website en snelle levering

Ik bestel regelmatig onderdelen hier. Website is overzichtelijk en wordt via mail goed op de hoogte gehouden van de levering. Levertijden zijn ook goed.

Goede prijzen en goede service

Ze hebben veel producten die andere webshops in Nederland niet hebben. vriendelijke service. goede voorraad. Prettig bestel systeem. en een overzichtelijke website.

Leuke Electro spulletjes in 1 dag thuis

Leuke Electro spulletjes in 1 dag thuis

goede contact als je belt zeer vriendelijke medewerkers

Goede producten, mooie prijs en vlotte levering

Goede producten, mooie prijs en vlotte levering

snel, efficient, en een fijn assortiment

Ik was op zoek naar een paar electronica onderdelen, die ik helaas in Utrecht niet meer kan halen bij Radio Centrum. TinyTronics is een goed alternatief. Een eenvoudige maar functionele webshop en snelle verzending.

Fast

Fast, reliable and fair price.

snelle levering en spullen zijn goed

pardon, een verplicht veld ?

goede leverancier van o.a 3D benodigdheden

Website is duidelijk, ook t.a.v voorraad. Prijzen zijn zeer concurrerend. Levering is snel. PLA filament van is Devil Design is in mijn mening zeer goed.

Snel

Goed assortiment, niet te duur en vaak snel af te halen op locatie.

Alles in stock, goede service en snelle levering

Alles in stock, goede service en snelle levering

Super Service

Ik had twee keer een probleempje met een onderdeel die ik besteld had . De volgende dag al had ik een replacement. Ben heel tevreden over dit bedrijf en zal er zeker vaker weer bestellen . Mvg Roel Geerlings

Ik heb alleen maar goede ervaringen

Top Webwinkel

Snelle levering en uitgebreid assortiment. Wel betaalt men relatief veel verzendkosten.

Ruim aanbod, goede prijzen, snelle levering

Voor een hobby arduino project bij TinyTronics uitgekomen. Heel veel verschillende componenten van kabels en sensors tot de voeding, en allemaal tegen prima prijzen met snelle en zeer goed verpakte levering.

Goed geregeld fijne website

Alles verloopt zoals je verwacht, de website is overzichtelijk.

Mooie shop met veel specifieke onderdelen en electronica voor elk project.

Bestelling geplaatst voor de bouw van een Raspberri Pi cluster als home lab project. Levering was keurig op tijd en spullen prima verpakt. Ga er zeker vaker iets bestellen.

Goeie prijzen, snelle verwerking en nette levering

Ik shop inmiddels ruim 3 jaar regelmatig bij Tinytronics. Overzichtelijke webshop met lage prijzen en bijna alles op voorraad; helemaal top om zo'n bedrijf in de buurt te hebben.

Snel, netjes en compleet

Aantal verschillende onderdelen besteld via TinyTronics, werden dezelfde werkdag verzonden en waren de volgende werkdag binnen. Onderdelen waren goed verpakt en zijn allemaal van goede kwaliteit. De track en trace van PostNL werkte ook prima. Uitleg op de website is ook prima, het zou helemaal mooi zijn als er kan worden gelinkt naar datasheets e.d. Maargoed die zijn online snel te vinden natuurlijk.

Ilk ben uiterst tevreden.

Duidelijk bestelproces, goed afhandeling.

Snelle, juiste levering, dank je

Duidelijke site, goed overzichtelijk, snelle levering, goed verpakt, alles OK.

goed maar china kan blijkbaar niet leveren

Ik hoop dat China snel weer levert

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven