Snel gelevert en precies zoals besteld is.

Had even na 5 de order ingeleverd en is de volgende dag al geleverd. Dit alles voor een goede prijs en uitstekende kwaliteit. Vriendelijk behulpzame mensen met goede adviezen.

Alles gewoon perfect verlopen

Bestelling geplaatst, kort daarna geleverd en perfect wat er besteld werd. Aanrader!

Fantastische webwinkel

Aangezien ik in dezelfde stad woon, kan ik iets bestellen en het binnen 2 uur later gewoon ff ophalen. Niks zo handig als dat. Ik krijg altijd snelle response. Het aanbod wordt ook steeds groter en het begint mijn single point of shopping te worden :-D

Hele snelle levering en degelijk verpakt.

Hele snelle levering en degelijk verpakt.

Alles prima zoals afgesproken

Alles prima zoals afgesproken

betaalbare produkten met goede service

Ik ben klant vanaf 2015. Altijd goede service en bij vragen uitgebreide uitleg. Een snoepwinkel om internet off things te bouwen voor lage kostprijs.

Snelle service, uitgebreid assortiment

Snelle, correcte levering

Overzichtelijke website, ruim aanbod met volledige beschrijving

Harstikke goede service!

Gewoon oke

Zoals je van een bedrijf mag verwachten

Always excellent service, prices and products

I order regularly from tinytronics. The prices are always excellent. Products are high quality, and very fast delivery. I’m a very happy customer.

zo als gewoonlijk

alles weer prima voor elkaar kwaliteit snelheid

Snelle service en levering

Snel en vriendelijk

Loek en zijn werknemers zijn altijd heel snel en vriendelijk. Ze nemen ook altijd even de tijd om je bepaalde dingen uit te leggen over componenten als je er nog nooit mee hebt gewerkt.

In eerste instantie een kapot product ontvangen en na online dit aangegeven te hebben is er meteen een nieuwe opgestuurd. Tevreden!

Bij mijn bestelling was ik zo dom geweest het verkeerde adres op te geven, waardoor het pakketje teruggestuurd werd. Na een vriendelijke medewerker gesproken te hebben is het pakketje opnieuw kosteloos naar het goede adres verstuurd. Ondanks dat het volledig mijn schuld was. Bedankt!

Helder en duidelijk worden de beschikbare onderdelen gepresenteerd

Kan een goede inschatting maken van wat de mogelijkheden zijn van de te bestellen onderdelen. De hints over aansluitingen en ondersteunende linkjes vind ik heel plezierig voor een goed gebruik van de aangeschafte onderdelen.

Niets op aan te merken

Pakketje netjes geleverd. Goed ingepakt en alles naar wens!

Prima bedrijf

Mooi assortiment met artikelen van goede kwaliteit tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Veel technische info en link's Keurige orderafhandeling en goede stevige verpakkingen. Een regelrechte aanrader

Deskundig

Deskundig en prima service

De meest complete webshop voor makers

Aan welk 'projectje' ik ook begin, het komt eigenlijk niet voor dat TinyTronics niet alles, of bijna alles, heeft dat ik daarvoor nodig heb. Een heel uitgekiend assortiment tegen goed prijzen. En heel belangrijk - niets is zo vervelend als dagen wachten op dat ene component dat je mist of dat defect is geraakt - altijd de volgende dag in huis (als ik op tijd bestel)

Fast delivery, goods exactly as described!

Fast delivery, goods exactly as described!

Goed verpakt en snel geleverd

Uitstekend!

Snelle levering en afhandeling van de goederen. Gebruiksvriendelijke webstore.

perfecte service

Ruysdaelbaan 3 E