Geweldige klantenservice!

Wat een klantenservice! Ik had per ongeluk twee websites door elkaar gehaald waardoor ik ten onrechte een negatieve review schreef over mijn aankoop op Tinytronics. Binnen een uur werd ik gebeld door een medewerker om te vragen wat er mis was, dit is pas klantenservice! Hier kunnen vele webwinkels een heel hoop van leren!! Ook is de kwaliteit van de spullen hier duidelijk hoger dan bij onze Chinese webwinkel! Dikke tien voor zowel spullen als de klantenservice!!!!

2 dagen levertijd

Super venditore

Ottimo rapidità eccellente

• Ci consiglieresti? Si

Perfect geregeld allemaal👍

Eerste bestelling bij TinyTronics. Uitstekend geregeld alles. Nog even telefonisch contact gehad over een last-minute wijziging en ook dat werd uitstekend opgepakt.

in afwikkeling, service en contact zijn ze ze NIET tyni

Nu 2 keer wat besteld en goed ervaringen. Ook bij kleine order bedragen is de tijd en moeite genomen om een order goed af te wikkelen.

Goede klantenservice

Ik had een paar problemen met mijn bestelling, maar ik heb goed geholpen door de klantenservice. Ik heb uiteindelijk een nieuw adaptor opgestuurd gekregen. Erg tevreden. :)

Deskundig, behulpzaam, Goedkoop en snel geleverd!

Super kwaliteit en de beste prijs!

Top bedrijf

Besteld en betaald, Dag later lag het in mijn bus. Een aanrader!!! Als er iets is dan gewoon bellen, ze lossen direct het probleem op als je die hebt. GEWOON EEN TOP BEDRIJF 100 PUNTEN!!!!!

Geweldig geholpen!

Belde mij na de tijd nog op om de bestelling na te checken. Nadat ik had uitgelegd wat mijn bedoelingen waren met de onderdelen hebben zij mij aangeraden om een alternatief te bestellen die beter geschikt zou zijn voor mijn project. Heeft mij zelfs nog geld bespaard! Geweldige service.

Quick delivery

shop at the top, very satisfied I recommend it

Goed optijd etc

Tevreden over de snelle levering en alles is volgens verwachting gelopen.

Ruime keuze, goede prijs, snelle levering

Ruime keuze, goede prijs, snelle levering

snelle verwerking en prima prijs!

Mooie behuizing voor mijn RPi besteld. Deze was op voorraad voor een goede prijs en snel geleverd. Ik had de winkel gevonden door te zoeken op de specifieke behuizing, maar nu de winkel even gebookmarkt.

snelle verwerking

zelfs in het weekend snelle service

Extreem goed!!

Waren er meer meer webwinkels zoals Tinytronics. Overzichtelijk in bestellen en afronden van de bestelling. Geweldig ook de goede opties voor brievenbus pakketjes. Bestelling wordt super snel verzonden. Dankzij deze service heb ik al veel mensen op Tinytronics gewezen...

Alles is netjes en snel geleverd top!!

snelle levering en alles correct

tevreden over de snelle levering en alles is volgens de beschrijving

Snelle verzending en prima kwaliteit producten

De bestelde producten zijn allemaal binnen een dag bezorgd. Goed verpakt en precies zoals beschreven. Zeer fijne betrouwbare leverancier.

betrouwbare leverancier met kwalitatief goede artikelen voor een markt conforme prijs.

TinyTronics heeft een functionele website met een ruim aanbod voor een hobbyist. Ook het bestellen en de levering verloopt soepel. Ik ben een tevreden klant en TinyTronics blijft bij mij in te top vijf van electronica leveranciers.

Indien tijdig besteld en op voorraad, dezelfde dag nog op te halen in de winkel. Superhandig!

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Tot nu toe geen reden tot negatieve kritiek

Tot nu toe geen reden tot negatieve kritiek