Fijne shop

Vooral als je in eindhoven woont .Zelfs voor een enkel klein item .

Goede prijs, goed aanbod en snel geleverd

TinyTronics heeft een redelijk aanbod voor de hobbyist. Je vindt er niet evenveel als op AliExpress en dergelijke, maar je vindt er meestal wel een redelijke oplossing voor je prototype. Ook de prijzen zijn meer dan redelijk. Mijn pakket was rond 16:00 besteld en de volgende ochtend had ik het al in huis. Ze maken dus absoluut hun belofte waar!

prima service

alles OK

De geleverde spullen werken en worden voor een goede prijs aangeboden.

prima spullen en uitstekende service

prima site, goede kwaliteit spullen, eenvoudig te zoeken en snel geleverd: aanrader!

Snel en verzorgd geleverd

Mini bestelling gedaan met losse onderdelen. Tevreden over de geleverde spullen.

Vlotte nette levering

Voldoende aanbod tegen een nette prijs

Keurig, netjes en bereidwillig

Heb paar mails met vragen gestuurd, en ondanks dat er weinig geld mee gemoeid was, toch echt tijd aan besteed.

Snelle levering en een top service

Een Raspberry Pi besteld met kabel en Flirc ombouw. De volgende dat geleverd, bij installeren liep ik tegen een probleem aan met de HDMI poort, de kabel paste niet goed. Hierover contact gehad met TinyTronics, die reageerde snel. Uiteindelijk de Pi op gestuurd inclusief kabel. Zij hebben het probleem snel opgelost en de Pi binnen een dag geretourneerd met een nieuwe kabel. Top service, alles werkt nu naar behoren.

mooie complete webwinkel met goede producten en service

I koop regelmatig by Tinytronics en altijd naar tevredenheid!

Snel geleverd, alles prima in orde

Er valt weinig te melden; de dag na bestellen had ik alles al in huis. Netjes verpakt, helemaal prima.

Prima zaak met snelle levering en gunstige prijzen

Leuke zaak die heel veel electronica onderdelen op voorraad heeft voor over het algemeen heel gunstige prijzen. Goed alternatief voor bestellen in China. Slechts een klein beetje duurder , maar wel al de volgende dag in huis! Pas recent toevallig ontdekt. Maar ik denk wel dat ik er nog heel wat zal bestellen.

Uitstekende service, goeie kwaliteit

Online besteld, een uur daarna meteen kunnen ophalen. Snelle service en de producten zijn ook uitstekend

Snelle levering en vriendelijk service.

Besteld producten werden tijdig geleverd. Vriendelijke service. Het samenvoegen van een afhaalbestelling bij een latere verzendbestelling werd probleemloos geregeld. Top !

Hele goede, persoonlijke service en snel!

Ik wilde een bepaald soort stroomklem hebben en had daar een aantal vragen over incl. mogelijke volume-kortingen. Ik werd goed geholpen en de bestelling was snel in huis. Zeker een aanrader.

Helemaal goed!

Heldere informatie op de website, eenvoudig bestellen en correcte levering. Prijs / kwaliteit verhouding is goed.

Snel, makkelijk, goedkoop!

De prijzen zijn fantastisch. Alles lag snel klaar voor mij om op te halen. Het assortiment is zeer uitgebreid. Zeker aan te raden

Super !

Makkelijk te gebruiken website. Competitieve prijzen. Geleverd (België, Gent) binnen de werkdag na bestelling. Professioneel verpakt. Goede kwaliteit materiaal. Jullie hebben er een regelmatige klant bij!

Bestelling gedaan van twee buck converters. Heel snel geleverd in een goede verpakking. Bij het aansluiten ging er echter wat mis, contact opgenomen om te controleren of ik het wel goed deed of een foutje maakte. Na diverse mails zomaar een nieuwe opgestuurd, wat een service zeg dat dit nog bestaat tegenwoordig. Voor al mijn elektronica behoeftes kom ik bij jullie in het vervolg.

Twee maal wat besteld en beide keren de volgende dag in huis.

Van harte aan te bevelen. Prima website, zeer groot assortiment en prima prijsstelling.

Ruime betaalbare keuze

What's there not to like!

keurig en netjes op tijd geleverd

keurig en netjes op tijd geleverd

Niets op aan te merken

Alle artikelen die ik kocht werken zonder problemen.

duidelijk, snelle levering, prettig geprijsd

Twee keer iets besteld, volgende dag in huis goeie spullen

Zelfde dag bij plaatsing bestellen kon ik het ophalen, alles werkt

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven