Awesome team and fast order packing

We zaten in een moeilijke situatie met het universiteitsproject en besloten om verschillende onderdelen te bestellen via deze website, en de bestelling was na twee uur klaar om opgehaald te worden, het kon niet beter.

Hele snelle levering. Product als omschreven. Werkt geweldig. Ik ben blij met mijn waveshare 11.9 inch touchscreen.!

Vind het een goede webshop. Ruime keuze, scherp geprijsd en ze leveren snel.

Ff

Ff

Goede snelle service met zelf afhalen

Ik kon dezelfde dag nog gemakkelijk met een code in de mail de spullen ophalen! Top! Prijs was ook zeer scherp :)

Draaiend circuit

Componenten worden met duidelijke beschrijvingen en verwijzingen naar hoogwaardige documentatie gepresenteerd. Dat hielp zeer bij het inzetten van mijn stappenmotoraansturing. Na afronding was de bestelling eenvoudig op locatie af te halen, dat kwam erg goed uit in de kerstperiode, met vertraagde pakketbezorging. Zeer tevreden.

Snel geleverd, kleine prijzen

Snel geleverd, kleine prijzen

Goede kwaliteit, levering en support

Meerdere keren besteld en het product snel en goed verpakt via briefpost ontvangen. Eenmaal een probleem gehad met een sensor die niet goed functioneerde. Na samen wat andere opties proberen een vervangend product gekregen omdat de sensor toch defect bleek. Fijne service!

Snelle levering! Helemaal top

Savonds besteld en dag erna lag het smiddags al kaart. Netjes verpakt en simpel op te halen

Snel en goede prijs

Ruim assortiment, goede prijs en snelle levering

Snel verzonden, en prima website. Ik zou er opnieuw bestellen

Zeer goede klantenservice! Een item dat ik vergeten was kon zonder probleem aan mijn bestelling toegevoegd worden. Top!

snel accuraat en goed en netjes per onderdeelsoort verpakt

snel accuraat en goed en netjes per onderdeelsoort verpakt.

Netjes verpakt en snel geleverd

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Ik zocht een print schakelaar. Op de site van Tinytronics snel gevonden. Bestelling was na 1 dag binnen. Prima service

Supersnelle service

Na bestelling kwamen de bestelde artikelen al de volgende dag. Deze artikelen voldeden precies aan de omschrijving en werkten prima. Ze waren ook goed verpakt. Ik kreeg ook een volg-link, zodat ik precies wist wanneer ze kwamen. Prima werk, ga zo door.

Nette prijs, prima service en levering.

Snel, goed en correct geleverd.

Super snel.

Alle artikelen voldoen helemaal aan de verwachtingen, en zijn heel snel geleverd, kortom een pluim voor tinytronics.

Eenvoudig te bestellen en simpel af te halen

Na een technische vraag heb ik snel antwoord gekregen. Daarna de bestelling gedaan en 1 dag later de bestelling, via de ontvangen QR code, uit een locker opgehaald in Eindhoven.

Alles netjes verpakt.

Helemaal goed

Snel en goede levering

prima site, makkelijk en snelle levering

ik dacht dat het allemaal uit china moest komen..... maar tot mijn verbazing lag het de volgende dag al op de stoep.

Ruim aanbod, goede prijzen, snel geleverd

Ik schrijf nooit reviews, maar TinyTronics is het waard! Duidelijke website met alles wat ik als hobbyist nodig heb tegen redelijke prijzen. Absolute aanrader.

Alles werkt

ben tevreden