leuke spullen voor weinig geld

snelle levering en communicatie. kwaliteit produckten top.

Leveren snel

Electronica onderdelen met dunne pootjes of pinnetjes komen soms verbogen aan, dus de verpakking nog eens goed beoordelen zou ik wel aanraden. Beschadiging/vervanging wordt wel goed afgehandeld.

Goed aanbod en correct geleverd

Scherp geprijsd ten opzichte van grote e-commerse bedrijven. Tevens snel en correct geleverd in Belgie.

Snel, goed, makkelijk af te halen. Geen problemen met product kwaliteit.

Prima voor elkaar

Door de goede en snelle levering kon ik direct na de kerst met mijn spullen aan de slag

Prima winkel, ga ik vaker bij bestellen

Hebben een ruim assortiment ook met producten die je niet overal kunt krijgen en toch schappelijke prijzen.

vriendelijk geholpen

Je wordt en vriendelijk geholpen en als je een vraag hebt kan en mag je die altijd stellen.

Fijne en persoonlijke klantenservice

Goed aanbod tegen redelijke prijzen. Toen er door mijn eigen schuld wat fout ging, snel en flexibel geholpen door Loek.

Gunstig geprijsd, snelle levering.

Alles ok

breed aanbod voor de hobbyist/professional

artikelen snel in huis, prijzen meer dan uitstekend, goede kwaliteit. Zeer aan te bevelen voor hen die niet 4-8 weken willen wachten op orders uit China, qua prijs zeer competitief.

Is goed (koop) en heeft bijna alles wat ik nodig heb

Prima webshop en omdat ik het altijd zelf kan ophalen nog extra goedkoop. Er werken ook nog eens vriendelijke mensen wat wil je nog meer

Perfect!

Everything was very well explained, demonstrated and verified. The components arrived on time in an excellent condition. Thanks!

• ¿Nos recomendarías?

Goed geholpen en duidelijke beschrijving.

Bestellen, afhalen - repeat!

Bij TinyTronics vind ik vrijwel altijd exact dat kleine onderdeel of materiaal dat ik nodig heb. Tot noch toe ook altijd uit voorraad beschikbaar en indien op tijd besteld - dezelfde dag nog op kunnen halen. Online lekker makkelijk alvast betalen en dan op locatie uit een kluisje kunnen trekken met een QR-code. De toekomst, is nu!

Tiny == Great !!

Breed assortiment, snelle levering, nette prijzen. Niets op aan te merken.

Goed,snel,niet duur!!

Kwalitatief goed spul,voor een zacht prijsje, en snel geleverd!!!

Telkens super snel!

Super leuke en overzichtelijke site boordevol leuke spullen en de service is top! Al meerdere bestellingen geplaatst en elke keer de dag nadien alles mooi verpakt ontvangen.

fast delivery

fast delivery, well packaged items

Positief met een negative smaak.

Eerste zending niet ontvangen. Waarbij een 2de zending heb besteld via track en tracé. Deze netjes ontvangen. Nu na 3 weken nog steeds die eerste zending niet ontvangen. Dit was briefpost. Het zal waarschijnlijk niet aan tinytronics liggen.

Pakket zoekgeraakt PostNL

Pakket zoekgeraakt bij PostNL, contact opgenomen met tinitronics, waarop het pakket meteen nogmaals verstuurd werd. Uitstekende service!

Precies wat ik er van verwacht had.

Besteld en de volgende dag netjes geleverd.

goede service

Een product was niet aangekomen via de post. TinyTronics reageerde snel op de vraag die ik via de mail had gesteld, en het product werd alsnog opgestuurd. Perfecte service !

Snel geleverd en wél op voorraad!

Had de Pi behuizingen besteld die bij andere leveranciers niet op voorraad was en wel bij Tinytronics. Snel geleverd ook zodat ik snel aan de slag kon!

Snel geleverd en scherpe prijs

Snel geleverd en een scherpe prijs, wat wil je nog meer.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven