vlotte levering, gewoon goed

1 van de producten werkte niet. Gebeld met Tiny Tronics, getracht telefonisch een oplossing te vinden, dit is echter niet gelukt. vervolgens zonder meer een nieuwe opgestuurd gekregen en de volgende dag in huis. top service.

Gewoonweg prima!

Gisteren besteld, vandaag in huis. Geen gezeur. Goed verpakt en alles is conform site geleverd. Een aanrader.

Binnen enkele uren op te halen en nog geen problemen gehad

Voor mij ivm werk ideaal om mijn bestelling op te halen (ligt praktisch op de route). Dit gaat ook prima dankzij het ophaalsysteem!

Perfect!

Nette snelle levering, duidelijk en heldere beschrijving

Snel en betrouwbaar.

Tot nu toe is iedere bestelling de dag erna geleverd absoluut top.

top service en snelle levering

snelle en goeie service snelle levering

Mijn bestelling is heel snel geleverd, top service.

Goede prijs-prestatie verhouding. Goede service.

Goed, niet duur en snel

Goede producten voor een goede prijs. Snelle levering. Een tevreden klant

Good product fast delivery

Order today pick up today

Quick delivery. My questions were answered instantly.

Prima,snel geleverd,ook tijdens de decemberpost.

Zeer fijne webshop met goede en persoonlijke service.

nauwkeurig, gunstige prijs en snel

vrijdag bestelling geplaatst, zaterdag reeds aangekomen !! Goed verpakt, alles in orde. Bedankt.

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

TinyTronics heeft het gewoon goed voor elkaar.

Alles componenten super netjes verpakt. Net personeel en een mooi pand. Betalen met PayPal en dezelfde dag nog klaargelegd bij afhalen. Hier bestel ik voortaan m'n componenten.

Wat spullen besteld en de volgende dag binnen zoals op de site is aangegeven en de prijs is ook redelijk.

Volgende dag netjes verpakt in huis en met de documentatie bij het product te vinden is precies kunnen maken wat ik voor ogen had.

Geweldige webshop voor arduino/orangepi

Heb hier reeds 6x besteld allerlei onderdelen arduino borden, soldeer benodigdheden, orange pi behuizingen... altijd snel geleverd en netjes verpakt. Zeer tevreden

Snel bestellen en snel thuis! Erg fijn!

Even snel wat filament nodig. Snel besteld en snel bezorgd, tegen een alleszins redelijke prijs.

Goede prijzen, snelle service

Heb nu 2x wat besteld bij TinyTronics, naar volle tevredenheid. Mooi assortiment, snelle levertijd

snel en erg handig

iets besteld en kon het even later ophalen in eindhoven. Ideaal.

Handig en snel

Kon een complete luftdaten meetset kopen zodat ik niet zelf alles bij elkaar hoefde te zoeken. Wel zit er iets teveel in. Maar goed: de set is prima geprijsd met nog geen 50 euro.

Good shop

Good priced item Fast delivery