Snelle en volledige levering

Mooi pakketje voor de wonderfoon. Eenvoudig te bestellen, netjes verpakt.

Keurige afhandeling

Alles verliep volgens afspraak.

Very decent prices, shipping was little higher for a small box

Very decent prices compared to other online sellers. Huge range of components, although i couldnt find some basic ones (like MCT2E). Shipping, surprisingly for a small box turned out to be 6 euros (30% of components value). 6 euros is not a big amount, but didnt feel justified for a small box. Shipping was done the same day diligently. Very good experience overall.

Goede ervaring om hier te bestellen

Alles goed verpakt, duidelijke communicatie van de verkoper uit. Kan aleen maar aanbevelen.

Levertermijnen op de website kloppen en netjes verpakt

Allemaal goed geregeld en volgens afspraak

Geweldige ervaring TD-8130MG Waterproof Digitale Servo - 30kg"

Prima Servomotoren, ik zou ze aan iedereen aanraden! Ook prima klantenservice, bij vragen kreeg ik direct en goed antwoord.

Correct en snel

Snelle en correcte levering

Perfect en snel

Had van alles besteld, ook twee wielen. Bij aankomst waren de twee wielen qua profiel iets verschillend (staat op de site dat dit kan verschillen) maar ik had gehoopt door er twee te bestellen dat deze ook hetzelfde waren, welke maakte mij niks uit. Bij ontvangst had ik twee verschillende profielen. Nadat ik een mailtje gestuurd had naar de Sales afdeling, heb ik nu, anderhalve dag later een nieuw wiel mogen ontvangen. Nu heb ik twee dezelfde wielen. Ook al stond het op de site vermeld dat er verschillen in kunnen zitten, voor mij een goede oplossing vanuit Tinytronics. Voor de rest was mijn bestelling tiptop inorde. Dank

Snelle, correcte en goed verpakte levering

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen. Levering ook prima !

Prima prijzen met prima service

Prima prijzen met prima service

Snelle service Prima prijzen Duidelijke communicatie

Ik ben inmiddels vaste klant, als ik electronica moet hebben kijk ik eerst of ik het bij tinytronics kan krijgen. Ze hebben daarbij een perfecte service en bieden hulp waar ze kunnen.

Top service!

Van mijn bestelling was 1 printje defect helaas. Geen probleem kreeg netjes een nieuwe en werd gelijk verzonden zodat ik hem de dag erna alweer binnen had. Zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals bedankt voor de super service!

goede service.

goed geholpen.-netjes behandelt.

De krimpkous was op die ik wilde. Ze hadden me netjes gebeld en ze hebben voor een alternatief gezorgd.

Snel geleverd tegen een prima prijs

Artikelen besteld en de volgende dag in huis. De prijs is prima en ze hadden precies wat ik zocht.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Het bestel proces ging vlot zo ook de levering.

Zeer vriendelijk en correct

Er was een probleempje met POSTNL en dat werd direct en kosteloos opgelost waarvoor dank

Helemaal tevreden...bijna.

Mijn bestelling was goed verpakt, alles correct, ik had onder andere twee digitale thermometers besteld, waarvan één het helemaal goed doet, de andere deed het niet, batterij omgewisseld, deed hij het steeds niet. Is maar €3,00 zo ik had het maar geaccepteerd. Alle andere dingen is gewoon prima.

Snel geleverd en top service! Wat kan ik nog meer zeggen?

Snelle levering en waar voor je geld

Super levering.

Geweldig bedrijf. Goede materialen.

Snelle complete levering

Snelle complete levering

Top service! Altijd snelle levering, en een eventueel probleem wordt goed en snel opgelost!

Betrouwbare webwinkel. Altijd snelle levering volgens belofte. Bij vragen en problemen wordt je altijd goed geholpen. Defecten en transportschade worden ook altijd goed opgelost!

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven