Duidelijke website, snelle levering en inderdaad goede prijzen

Een overzichtelijke website met goed voorraad beheer (Iets bestellen, en dan is het er niet, is balen). Levering goed verpakt. Zal zeker opnieuw bestellen. sterker nog... zojuist gedaan.

snel en goed

OK

Duidelijke website, snelle bestelling en levering

Duidelijke website, snelle bestelling en levering

Topp

Heb te afhalen functie gebruikt en de bestelling lag binnen een uur klaar om opgehaald te worden

Snelle en correcte levering

Snelle levering binnen 2 dagen en veel op voorraad. Er is altijd wel wat te vinden om lekker te kunnen knutselen.

Prima producten

Savonds besteld en volgende dag ophalen in Eindhoven, prima service.

Helemaal top!

We konden de bestelde producten dezelfde dag al ophalen in Eindhoven, alles was verder zoals we het hadden verwacht tijdens het bestellen. Heel fijn! Bedankt!

Geweldige shop!

Ik was op zoek naar de FLIRC case voor de Pi 4, was gewoon nergens te krijgen in NL. Tot ik ineens op de site van Tinytronics terechtkwam, en voila de case besteld en supersnel in huis! Deze webshop is weliswaar niet de grootste qua assortiment, maar doet niet onder voor de grotere spelers op de markt!!! Hoop dat Tinytronics alleen nog maar groeit, en kijk ernaar uit om in de toekomst weer te bestellen bij deze shop! P.S. Waarom geen vermelding op tweakers?

Snelle levering , zeer compleet assortiment en lage prijzen

Altijd snel en netjes verpakt geleverd zoals beloofd ! De spullen die ik nodig waren in voorraad en aantrekkelijk geprijsd.

Goed spul en snel binnen

Ik had mijn scherm en pi al heel snel binnen en alles was heel en compleet zoals beschreven. Ben erg tevreden

Snel en accuraat.

Ruime sortering en perfecte levering.

Het is fijn dat de producten zo snel afgehaald kunnen worden. Ook het afhalen is fijn zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen.

Goed assortiment, goede en accurate product omschrijvingen, dus niet vertaald en daardoor vaak gebrekkig. Handige website.

Zeer compleet assortiment, prima service en website. Snelle reactie op vragen.

Zeer fijne ervaringen met deze webwinkel. Zeer gastvrij, vriendelijk en kundig personeel. Zelf ben ik niet zo kundig maar ik wordt steeds geduldig te woord gestaan. De verzending is goed verpakt en op tijd verstuurd. Hier kan menig fysieke winkel nog een voorbeeld aan nemen

Zeer compleet assortiment, prima service en website. Snelle reactie op vragen.

Ik koop hier zeer graag. Als ik dan een puntje van kritiek mag noemen, dan is het dat de RFM69 module die ik besteld had wat prijzig was.

Niets op aan te merken

mooi spul

gewoon degelijke site

Easy to order, quick to process (within an hour after ordering), very good quality.

I've ordered many parts for personal and school projects and because of the quick processing time and the ability to pick up the order directly from their warehouse, I am very happy to recommend them!

Fijn afgehandeld, makkelijk om bestelling af te halen.

Het is een fijn bedrijf om componenten bij te halen.

Snel geleverd en prima product

Iemand wees me op uw site. Fijn in Nederland, een redelijke prijs en snel geleverd.

Kon het produkt niet vinden op de website, na een telefoontje naar TinyTronics kreeg ik de bestelcode en de volgende dag had ik het produkt in huis.

Helemaal top

Goedkope prijzen en goede service! Zelfs als het product niet naar behoeven werkt, is het makkelijk om te ruilen. Zeker de moeite waard om hier te bestellen!

Prima shop.

Snel en netjes verzonden voor niet te veel geld.

snelle levering,goede prijs

snelle levering,goede prijs

Eerste keer besteld, snelle service en goede info. Ook snel reaktie opvragen gesteld via email.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven