Prima shop

Bestelling werd snel en goed afgehandeld, ook top dat er op de site her en der wat uitleg en documentatie te vinden is!

quick fast and good

ordered two little plugs but they came fast and in good working order.

Quick and NOT dirty ;)

See topic, gewoon goed, no issues, snel geleverd en mooi spul

Pima

Lekker snel AliExpress spullen.

Top service!

Binnen 1u mogen ophalen. Dus een top service kon er gelijk mee aan de slag

Snelle levering.

Uitstekend geregeld

alle bestelde spullen ook geleverd. Op tijd.

alles is naar wens verlopen

Bedankt voor snelle en correcte service

behulpzaam

had wat vragen en na email correspondentie heb ik een bestelling geplaatst en deze is naar wens binnen gekomen zeer tevevreden

Vlotte en perfecte levering van de Raspberry pi 4

Het was lastig om te kiezen wat ik wilde hebben. Ik heb nauwelijks ervaring met RPI. Uiteindelijk kon ik hier mijn complete setup kopen. Voor de techneuten: Ik begin Windows 10 wat beu te worden. Trage start en veel te frequent allerlei (zinloze) updates. Ik wil daar vanaf en heb nu een configuratie gemaakt met een RPI 4 en eigenlijk bevalt dat na 1 dag al uitstekend. Het enige punt is dat de RPI 4 te warm word en niet meer in het kastje kan blijven zitten. Bij gewoon wat internetten, email-len en een documentje maken is het een perfecte vervanger voor Windows 10.

De beste electronicaketen onderdelenwinkel

Ik had onderdelen nodig om een wonderfoon te bouwen. Lekker makkelijk alles in een keer bestellen. Alle onderdelen gemonteerd. Werkt goed.

Snelle levering en goede service

Twee maal een bestelling gedaan en deze zijn keurig verpakt en snel geleverd.

beter als vewacht

als cadeau de verpakking wat aangepast zelf gedaan.verder beter en groter als verwacht.perfect cadeau.

Precies goed

Groot assortiment, prijzen OK.

Snelle levering en alles in perfecte staat, wat wil men nog meer?

uitstekend

Volgens afspraak uitgevoerd.

Altijd snel geleverd en enorm scherpe prijzen.

Ik bestel al geruime tijd bij Tiny, en ik ben zeer tevreden. Producten worden altijd snel geleverd tegen enorm scherpe prijzen. Ik heb nog geen voordeligere winkel kunnen vinden in Nederland. Verder staat de eigenaar altijd klaar om tips te geven, of suggesties aan te nemen.

De producten die ik wilde werden supersnel geleverd!

Uitstekende webshop

Ik heb er al vaker iets besteld. Snelle levertijd en ook als je het gaat ophalen, vriendelijke service.

Goede snelle levering

Zeer snelle respons op bestelling

Duidelijke uitleg, veel op voorraad en snel geleverd

Van veel componenten staat een uitgebreide uitleg op de website,met daarin vermeld waar je rekening mee moet houden. Er is een uitgebreid assortiment met schappelijke prijzen. Levertijd is top!

Prima service en net dat ene ding dat ik zocht

Ik kreeg snel geleverd wat ik nodig had en net die dingen die elders niet te krijgen waren

Snel en netjes

Snel geleverd en veel in voorraad. Ook veel informatie beschikbaar over componenten.

Snelle levering, veel op voorraad.

Bestellen op de website en in Eindhoven ophalen werkt snel. Gunstige prijzen voor veel artikelen.

Snelle en correcte levering. Zeer tevreden

Snelle en correcte levering. Zeer tevreden