Goede website, duidelijke communicatie en een snelle levering.

top

snelle levering en goede artikelen

Goede service, goede producten

Vriendelijke mensen, en behulpzaam.

Duidelijke site, snelle levering, prima prijzen en kwaliteit

Top bedrijf!

Snelle levering en de producten waren van goede kwaliteit

Top, snelle levering!

Snelle verzending, goed verpakt.

Zelfs na 17.00 uur besteld toch volgende dag in huis. Updates over verzending: top!

Great speedy delivery

I have ordered twice now with tinytronics and both times I had a correct and speedy delivery. Good job guys!

Uitstekende service, op tijd geleverd

Snelle levering Correcte prijs Groot gamma

Very good service

Very good abd responsive Company. I would like to see more advanced and expensive products, like advanced multimeters, maybe some Rigol like oscilloscope, but overall I am very satisfied

Goede service!

Had 10 van dezelfde chips besteld, waar er eentje defect bleek te zijn en die is netjes vervangen. Daarnaast had ik er vermoedelijk zelf eentje niet heel vriendelijk behandeld, waardoor de USB header afgebroken was. Ook deze werd netjes (onder coulance) vervangen.

Fast delivery, Good products

Fast delivery, Good products

Goeie service en precies wat ik heb besteld!

Prima spullen en snel bezorgd.

Goede service, snelle levering!

Goede service, snelle levering!

Aardige medewerkers, alles snel afgehandeld en zeer goedkoop!

Makkelijk bestellen, pakketje in 2 dagen bezorgd

Alles makkelijk besteld in webshop verzending niet zoals vermeld op website 1 dag maar 2 dagen. Maar dat is geen biggy.

Prima service en ruim aanbod

Spullen op voorraad werden ook direct geleverd, prima en snelle levering dus. Alles was compleet en zoals besteld. Top! Het aanbod is ruim en divers, ik vond alleen de standaard bezorgkosten nogal hoog.

Heel vriendelijk en behulpzaam

Ik moest een tiny batterij kopen maar has het niet helemaal goed en jullie hebben mij geholpen met uitzoeken en dat was heel fijn

Alles was prima eigenlijk.

super

Zeer tevreden over de kwaliteit en werking van het product. Ook de service en levering verliepen zeer vlot en met de nodige info.

Goedkoop en op voorraad, ophalen mogelijk

Snel geregeld

Goedkoop, goede productbeschrijvingen en vriendelijke support. Zeer goed.

Uit de beschrijvingen en reacties op vragen blijkt dat de mensen bij tinytronics veel kennis hebben van al hun producten. Bovendien zijn ze ook nog erg scherp geprijsd. Ii ben erg tevreden.

Prima service, snel ophalen in Eindhoven

Na plaatsen van de bestelling, kon ik deze dezelfde dag nog ophalen in Eindhoven. Prettige service.

Volgende dag had ik mijn elektronica....super!

Snelle goede levering

Op vrijdagmiddag besteld en al op zaterdag in huis. Goede kwaliteit.

Heel goed, snel en kwalitatief

Z.S.M. na bestellen ontvangen, orders waren net verpakt en goed verwerkt.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven