Snelle levering en keurig verpakt.

Alles is snel geleverd en helemaal compleet. Goede kwaliteit/ prijsverhouding. Alles was zeer netjes verpakt in een stevige doos.

Snelle levering, lage prijs

Goed assortiment, snelle levering en lage prijzen.

prima service

prima service

Niets op aan te merken.

Wederom, niets op aan te merken.

Goede en snelle service!

Bij mijn eerste bestelling perongeluk het verkeerde product besteld. Toen ik erachter kwam heb ik snel nog een 2e bestelling geplaatst met de vraag of ze deze konden toevoegen aan de vorige bestelling. Dit was uiteraard geen probleem en het rest bedrag werd stond binnen 2 dagen weer terug op mijn rekening.

goed en snel

geen op of aanmerkingen

Gewoon goed, snel geleverd, goede producten. Goede website gemakkelijk betalen

Gewoon goed.

Snel en Goedkoop

Had last minute spulletjes nodig, prima service goed verpakt

Bestelling lag snel klaar en vriendelijke overhandiging met ophalen.

Bestelling lag snel klaar en vriendelijke overhandiging met ophalen.

Snelle en vriendelijk service

Bestelling lag snel klaar en vriendelijke overhandiging met duidelijke beantwoording van vraag.

Snelle leveringen, niet duur en goede service

Eerste pakket had een beetje vertraging die kwam 2 dagen later, maar dat vond ik persoonlijk niet erg, de overige twee pakketten kwamen gewoon de volgende dag en goed verpakt. De spullen zijn ook totaal niet duur, in mijn ogen. Om het al gewoon een goede shop.

Uitstekende service en niet duur

Mooie webshop in eigen land met uitgebreid assortiment en snelle levering. Ideaal voor elektronica hobbyisten en radioamateurs

Erg fijne webshop met snelle verzending en prettige/snelle communicatie

Laatst een bestelling geplaatst; per ongeluk bestelde ik een item met een langere levertijd (had ik zelf over het hoofd gezien, was wel duidelijk vermeld in de webshop). Nadat ik een mailtje stuurde, werd ik binnen de kortste keren gebeld om te overleggen hoe de order toch zo snel mogelijk uitgeleverd kon worden. Verder qua aanbod erg handig assortiment met aangename prijzen voor Europese begrippen. Dit was mijn eerste bestelling hier, maar vast niet de laatste!

Snelle levering, meestal gewoon met briefpost.

Ik bestel regelmatig wat bij TinyTronics en ben erg tevreden over dit bedrijf. Snelle levering; de prijzen zijn zeer concurrerend en een adequaat assortiment. . Geen gedoe met een kleine bestelling in een grote doos maar als het kan gewoon via de brievenbus.

Zoals altijd perfect verzorgd

Zoals altijd perfect verzorgd, snel en verzorgd

Haal mijn 3D printer filament hier van devil's design,en is het beste wat ik tot nu toe gebruikt heb. Ga zeker nog vaker hier halen.

Heb onderdelen besteld voor een project. Volgende dag gelijk geleverd.

Snel, makkelijk, veel informatie over hun producten, en goedkoop.

_

Duidelijke site, snel geleverd

Duidelijke site, snel geleverd

Makkelijke procedure.

Duidelijke website. Snel af te halen. Moest wel zoeken naar de winkel. Geen moeilijkheden.

vlotte levering, prima prijs.

De bestelde zaken werden de volgende dag netjes geleverd. En voor die prijs hoefde ik het niet uit China te laten komen.

Precies wat ze beloven

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling . precies geleverd wat ik besteld had

perfect ,zeker aan te bevelen

Goede ervaring ,een dikke vodoende

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven