Prima spul. Snelle levering

Goede kwaliteit!

Prijs kwaliteit prima en snelle levering

Prima shop!

Snel en correct geleverd

Wèl prijzig voor een stukje krimpkous , maar verder prima service

Snelle levering mooie producten

Everything you need delivered immediately!

An ample choice of products for all your projects and an excellent service. Delivered at your doorstep at lightning fast speed.

prima bedrijf doet wat het zegt

ik kon mijn bestelling snel ophalen. de bestelling voldeed aan mijn verwachtingen.

Excellent

Thank you.

Prima geholpen

Ik had een TailBat gekocht, naast een Atom Echo, zodat de Atom Echo geen vaste stroomaansluiting hoefde te hebben. Alleen doordat deze wordt gebruikt voor Assist in Home Assistant, verbruikt deze constant stroom en is de accu van de TailBat binnen anderhalf uur leeg. Prima geholpen hiermee en de TailBat terug kunnen sturen. Binnen korte tijd ook het geld ontvangen.

Snelle levering, product zoals omschreven voor knappe prijs

Vertrouwd adres voor al mijn projecten.

Altijd snelle levering, goede kwaliteit.

Perfect snel en goede service,

Snelle levering,prima service

Snelle levering, goede producten, lage prijs

Tinytronics heeft een ruim assortiment van componenten en is mijn go to website voor 3d printer onderdelen.

Tevreden.

fijne website, goede en snelle levering

alles perfect in orde

alles perfect in orde

Excellent

The package arrived in good order. Shipping was reasonably fast for a ground shipping (6 days from NL to RO). Tracking was a bit difficult with DPD who changed the AWB number when crossing NL border so I couldn't track it afterwards. But they sent a SMS notice before delivery so everything went OK in the end.

As described, arrived intact, on-time. Couldn't ask for more.

Fine company to deal with. Good website, fast shipping. Will be back again,

Excellent service

Excellent service Thank you very much!!!

• Θα μας συνιστούσατε; Yes

Goed! Overal zijn die verzendkosten veel te hoog

Werd tijdig geleverd.

Easy to find and purchase, no extra efforts needed.

I’m really happy with my purchasing experience, I hope we can arrange a 30 days net payment some day to make the purchase process faster.

Prima levering en service

Had een technische vraag over de werking van een thermostaat, per omgaande kreeg ik duidelijk uitleg, dus eigenlijk een tien. maar ja er moet een beetje stimulans blijven. Een tevreden klant

Goed prijs kwaliteitsverhouding

Deze webshop heeft een ontzettend ruim assortiment aan materialen die echt interessant zijn voor elke 3D en elektronica liefhebber. De levering is snel en de prijs voor Nederland is goed. De snelle levering en de goede prijs voor een product loont het zich niet om in het buitenland te kijken. Kortom ben meer dan tevreden gr Joost

Great store

Good

Als het past in een enveloppe, dan versturen ze het ook in een enveloppe

Prima service. Goedkoop, en zeker de levering was perfect! Brievenbuspost is goedkoper en sneller voor de bezorger, EN handiger voor mij.

Snel en correct

Bestelling geplaatst om af te halen, de volgende dag 10:08 kon ik het al afhalen. Snelle service en heel handig systeem om je bestelling makkelijk af te halen met je QR code.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven