Filtre

Alleen verwarring in de eerste mail. Daar noemen jullie een bezorg datum dan komt het pakje toch eerder. We waren niet thuis , maar wel op de 27e nu heb ik het bezorg moment aan gepast

Prima en snel geleverd

Alles snel en goed geleverd! Leuke gratis extra’s En met een bestelling van 20 euro of meer , gratis thuis!

Ik ben heel tevreden over de Egel. Mooi assortiment, leuk extraatje bij de bestelling. Ga zo door. Hartelijke groeten. Janny Veth

Netjes en vlot bezorgd. Product in prima staat.

Otte afhandeling

Binnen een paar dagen .alles geleverd en keurig in orde

Snelle levering en altijd een leuke gratis verassing!

Altijd verzorgd en prima in orde!

Tot nu toe altijd goede ervaring, ook vaak wat extra's bij de pakketjes.

zie hier onder

heel goed, en een aardigheidje dank u wel

Alles altijd mooi en op tijd bezorgd

Hobbypakket goed ontvangen met leuke extra's

De Egel heeft altijd veel keuze in hobbyartikelen. Het pakketje wordt goed ingepakt en verstuurd. Altijd duidelijke communicatie via de e-mail. Ook krijg je leuke extra hobbyartikelen erbij. En boven de € 20,- hoef je geen verzendkosten te betalen. Helemaal top!

goede winkel ,goede service alleen levering met DHL is waardeloos

De bestelde artikelen in zeer goede orde ontvangen en ruim binnen de aangegeven tijd.

Prima, zoals altijd

Mijn bestelling was weer prima verzorgd en zoals altijd zat er weer een leuk cadeautje bij.

Julie hebben mijn heel fijn geholpen toen mijn schaar stuk ging om te proberen of er een andere zou zijn voor mensen met artrose. Heel erg bedankt.

netjes verpakt en gekregen waar ik om hebt gevraagd.

vlotte levering

zeer vlotte levering en goeie kwaliteit

Super goed

Snelle levering en een bedankje als kado.

ik ben heel tevreden alles was dik oke ik ga nog bij jullie bestellen

alles was dik oke ik ga nog bij jullie bestellen

top!

Leuke attenties bij je bestelling, correcte service! Dankjewel!

Ben zeer tevreden met de egel.

Daar het altijd goed verzorgd is. En er altijd aan de klant gedacht wordt door een kleine attentie mee te sturen. Heel attent.

Eenvoudig bestellen op tijd geleverd

Het is eenvoudig om via internet te bestellen en als he een account hebt, Jun je ook zien wat je hebt besteld. Netjes een bevestiging via email en op de hoogte gehouden van de verzending. Top!

Er wordt aan alles veel aandacht gegeven. Ingepakt met een verrassing erbij, keurig bezorgd en vriendelijke mails als er iets niet in voorraad is.

Snelle verzending

Producten zijn goed en snelle verzending.

Snelle levering, prima producten

Na bestellen zijn de producten altijd snel in huis. Netjes verpakt en vaak nog met een leuke verassing erbij.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES