Filtre

Netjes verpakt en een mooi extraatje

Mijn bestelling is goed ontvangen met zelfs nog wat extra erbij. Had knipvellen besteld, en van sommige heb ik er eentje extra gekregen. Super! Het andere cadeautje (stempels) gebruik ik echter niet. Persoonlijk vind ik iets extra krijgen van iets wat je besteld hebt beter, maar dat is maar mijn mening hoor.

Leuke webshop veel keuze en altijd 'n presentje erbij Is over het algemeen iets duurder maar daar aan tegen vanaf 20€ geen verzendkosten.

Fantastische zaak

Keurig op tijd geleverd, perfect ingepakt, altijd een presentje erbij. Kortom fantastischM

Prima verzorgde, snelle levering met altijd extra’s.

Het is altijd keurig verzorgd. De levering is altijd binnen een week. Er zitten altijd extra boekjes/folders bij over producten en met inspiratie om te lezen. En er zit altijd een extra cadeautje bij. Zeer tevreden dus.

Goed verzorgd.

Amazing products, prices and service

Always my go to online craft store. Excellent range of products. Fantastic customer service. Good prices. I cannot recommend them highly enough! Always a nice surprise in your order. It's these little touches that set them apart from the rest.

Alkes te vinden en makkelijk te bestellen

Mooie site met duidelijke weergave

super hobbywinkel

snelle service ,behulpzaam als je vragen hebt en steeds een leuk kadootje erbij, ik beveel aan

Veel keus en goede kwaliteit

Was de eerste keer dat ik hier bestelde maar wat een grote keus, niet echt goedkoop maar heel goede kwaliteit. Echt een aanrader

Snelle levering en altijd leuk cadeautje erbij

altijd goed

ik ben altijd blij als mijn bestelde artikelen er zijn alles ziet er altijd goed uit bedankt

Alles geleverd netjes en goed verpakt

Alles wat ik besteld had is geleverd zaterdagavond besteld en dindag avond geleverd zorgvuldig ingepakt met een exsta kadootje goede kwaliteit een web winkel waar ik graag koop

Ik ben dik tevreden goede service

Ik heb laatst dot en do besteld zaten geen juiste stickers bij maar ze hebben het netjes na gestuurd

bestelling makkelijk geplaatst en eerder geleve3rd dan gepland

Tot

Prima zo

Heel goed.

Bij het bestellen stond er dat ik het op vrijdag binnen zou krijgen. Met blije verrassing kreeg ik op maandag dat de bestelling onderweg was en op dinsdag geleverd zou worden.

Fijne webwinkel

Snelle levering.

Heel fijn

Snelle levering Goede ervaring pakketje goed verzorgd. Altijd een leuk presentje erbij . Top!

duurt lang voor je pakket krijg

lange wachtijd voor dat paket bezorg word veders prima

Goede verzorging het ziet er mooi uit

Blijf klant bij EGEL

Bestellingen worden prima verzorgd

Zeer snelle levering en goed verpakt

Mijn pakketje was er snel en alles was keurig netjes verpakt, met daarbij ook nog een lieve attentie Top ik kom zeker terug

Bestelling geplaatst, onmiddellijk info over het pakket. Snelle levering en heel veilig verpakt...ge

Zoals steeds is het één en al plezier om een bestelling te plaatsen....ik weet dan dat mijn bestelling op dat moment wordt klaargemaakt... Je wordt ook op de hoogte gehouden waar je pakket is en wanneer de levering voorzien is. Pakket is veilig geleverd en dat is steeds zo via deze weg. Graag wil ik jullie allemaal bedanken, jullie maken het steeds weer fijn voor mij(klant) ik kan gerust zijn dat alles in orde is. Jullie zijn echt TOP...dank jullie allemaal om van mijn bestelling een geweldige pakjes dag te maken.

Iedere week verheug ik mij op de nieuwsbrief.

Dat je met de bestelling de bezorger kunt volgen.

goede service en snelle levering

mijn laatste bestelling kwam laat bij mij. Maar dat was mijn eigen schuld.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES