Filtre

Altijd goe afgeleverd

Altijd goed geregeld.

Snelle levering, gedegen verpakt.

Makkelijk te navigeren website, snel geleverd en gedegen verpakt i.v.m. soms wel kwetsbare artikelen.

Geleverd zoals aangegeven, top

Leveringen altijd correcte en op tijd. Pakje paste in de brievenbus dus dat was helemaal toppie.

Compliment

Altijd is de bestelling goed verpakt en verzorgd, compliment hiervoor.

steeds een vlugge levering met een klein geschenkje in het pakje

toppers

alles oke alleen merk ik de laatste tijd wel dat bij jullie flink de prijzen zijn gestegen. maar dan maar minder kopen

Een goede service en vlotte afhandelingen van bestellingen.

Hele snelle levering

Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben.

Netjes en goed afgehandeld

Alles goed geinformeerd

Super snelle levering

Geweldige winkel

Snelle levering en een extra presentje

Spannende pakjes!

Het aanbod van de Egel is niet duur, fijn dat het tot een klen bedrag gratis verzenden is en elke keer is er een hele leuke verrassing in je pakketje! Super leuk! Ik ben dik tevreden!

Mijn bestelling kwam netjes binnen Dat wat er niet meer was werd snel weer terug gestort.

Altijd een feestje

Zeer goede ervaring met de Egel

Goed verzorgd pakketje snel verstuurd . En altijd een leuk cadeautje bij je bestelling . Echt top ben zeer tevreden met de egel vandaar als ik wat nodig heb het hier bestel.

Veel keuze en snelle levering

Ik was altijd bij een andere hobby website klant omdat ik graag 3D kaarten maak, maar die hadden weinig meer dus ging ik online zoeken en vond de Egel met tot mijn verrassing hebben die heel veel van dat kaarten spul. Ik moet online bestellen omdat ik in Canada woon en nu kan mijn familie in Nederland het voor me meenemen als ze komen.

Snelle bezorging en goede kwaliteit en kwaliteit!

Zie boven!

Prima webshop

Ik ben zeer tevreden. Ruime sortering,snelle levering en altijd een extraatje. Bestel er al jaren.

Vriendelijk en snelle levering.

Vertrouwd!!

Heel tevreden veel artikelen, goede reclames. Versturing netjes verzorgd. Ga zo door!

Fijne online webshop

Goede prijzen, goede service, snelle levering.

Goede verzorging en vlot

Fijne en duidelijke site met mooie hobbyspullen.

Top, top, top !!!!

Bestelling altijd zeer correct uitgevoerd, snel in huis en altijd een leuk cadeautje erbij.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES