Snelle levering en goed ontvangen.

Zeer goed!

Snelle levering en goede service!

geweldig

het parketje was er sneller dan ik dacht en er zat ook een cadeautje bij dank jullie wel

Snel en keurig geleverd en een leuk cadeautje, zeer attent!!

Dik tevreden

Dik tevreden en altijd blij met extraatje

Levering op tijd engoed verpakt. Ben heel tevreden

Ik bestel graag bij de Egel online.

Goede webshop en snelle levering.

Snel en correct

Snel en correct

uitstekens

Snelle, zorgvuldigr evering

Duidelijke site, snel geleverd , goed verpakt en iets extra's bij de bestelling is altijd leuk.

prima verzonden en aangekomen

en het leukste is dat er een extraatje bizit

Altijd goed

Levering wordt snel verwerkt

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede overzichtelijke website, mooie hobbyspullen tegen leuke prijzen en he extraatje wat meegezonden wordt, wordt zeer gewaardeerd.

Goede webwinkel.

Meestal perfect

Van 1 van de potjes decoartverf was het plastic deksel gebroken. Er was dus verf uitgelekt. Dat was nooit eerder gebeurd, daarom toch een aanbeveling.

De egel geeft goede service Ze hebben goede prijzen Sturen een mail als er iets van je bestelling niet op voorraad is. En bieden je altijd een alternatieve oplossing . Ben zeer tevreden

Gewldig goed

Leuke artikelen trouwe nieuws brieven met leuke tips

Alles goed ingepakt en netjes op tijd ontvangen

geweldig

Zo snel mijn bestelling ontvangen.en goed verzorg. en nog wat leuks erbij gekregen , Hartelijk dank. Vriendelijke groeten Elly,

Bestelling geplaatst. Alles was op voorraad wat ik nodig had. Levering ongeveer 3 dagen. Maar dat is tegenwoordig met bijna alles nu. En als verrassing zulke leuke goodies. :) Zo lief. Dus ja... goede ervaring en zal zeker vaker daar bestellen. Zeker nu dat ze bij 20 euro al gratis verzenden

Super quick and with extra gift included!!

Snel gelevert

In mijn plaats geen hobby shop. Best jammer als je wat bestelt kan je niet altijd zien wat je er mee kan doen of wat erin zit voor papier! Bij sommige hobby shops kan je op het plaatje tikken en krijg je bladzij voor bladzij zien., Als ik dat had kunnen doen had ik alleen de elementen gekocht omdat ik 20.3/20.3 vind tegenvallen! Maar dat vind ik! Voor de rest bestel ik graag bij u maar voortaan eerst kijken wat ik koopt! Succes groetjes Henny

Snelle service,goede producten

Ik ben Eer tevreden en vind t leuk dat er ook cadeautjes worden uitgedeeld

geweldig

bem er zeer tevreden over de egel

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES

010 4195901

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire