vlot en correct

mijn leveringen zijn altijd vlot en correct . indien er toch iets niets beschikbaar is ben ik steeds op de hoogte gebracht. ook leuke verrassing geschenken

Snelle levering. Zeer behulpzaam en klantvriendelijk en ook een super leuk cadeautje. Dit is de beste webshop voor hobby materialen.

In orde

Zoals altijd was alles in orde

jullie zijn geweldig

altijd goed verzorgt

Snel, goedkoop, ruim assortiment en altijd een extraatje

Super levering

De levering was snel en de bestelling goed verpakt.

Goed.

Alleen maar goede ervaringen !

Zoals gewoonlijjk weer goed verzorgd , alleen stond bij de DHL aflevering dat ik deze keer zou moeten tekenen. Dat heb ik niet gedaan, het pakketje stond voor de deur....

Goed verzorgd verstuurd en snel

Super snelle levering.

Fijne service en een snelle levering

Altijd alles snel geleverd!

Leuk altijd dat extraatje erbij en alle folders!

Goede levering

Zeer betrouwbare webwinkel

Ik kon makkelijk alle vinden wat ik nodig had en het was goed verpakt toen ik het ontving en er zat nog een leuk Kadootje bij, wat een verrassing! Dit is mijn favoriete hobbywinkel.

Prima service, leuk cadeautje erbij, de extra folders vind ik ook altijd erg leuk! Op tijd verzonden en je kunt stap voor stap zien wanneer het bezorgd wordt.

Weer een snelle levering van de bestelling. Ook altijd een klein presentje erbij gekregen.

Uitstekend, snel en netjes!

Zeer tevreden.

Prima verzorgd

Altijd netjes op tijd.

super snelle service

Heb nu paar keer iets besteld, En dat wordt super snel geleverd. Bij vragen krijg je direct antwoord. Blijf zo door gaan.

Ik bestelde woensdagavond en kreeg de bestelling al vrijdag, terwijl er aangegeven was dat het pas de week daarop op dinsdag bezorgd zou worden. Prima service

Werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling Deze is ook prima en snel geleverd via DHL.Dus kortom ik was en ben tevreden over de Egel.Dus vandaar de 5 sterren.En het product bevalt prima.

Geweldige webshop

Zou het iedereen aanraden

Super goed

De bestelling is snel en netjes geleverd Met een leuke verrassing erbij Helemaal top Bedankt egel en tot de volgende keer

Keurige snelle levering.

Een van mijn hobby's is 3D kaarten/knutsels maken, en heb daarvoor benodigheden besteld. Levering snel en netjes thuis gekregen. En een heel leuk gratis presentje erbij! Zeker voor mij goed bruikbaar en erg blij ermee. De kwaliteit van de 3D lijm ook heel erg goed net als het papier en ga zeker weer bestellen. Hartelijk dank.

Altijd goede service en presentjes bij je bestelling superrrr

Heel erg fijn

Heel goed!!

Snel en accuraat.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES

010 4195901

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire