Fijne winkel

Ik kreeg mijn bestelling eerder bezorgd. Het was netjes verpakt en kreeg een leuk attentie erbij.

prima in orde!

Snelle en complete levering!

Super leuk dat er iets bij was en snel geleverd

Snel en netjes

Sneller ontvangen dan er stond en netjes verpakt.

Heel positief..

Mijn ervaring is zeer positief.. kan bijna altijd slagen voor iets wat ik zoek, voor mijn kaarten. Bezorging is prima en vaak een kleine attentie bij het bestelde pakketje, erg leuk .

Het juiste adres voor al je hobbymaterialen, snelle levering en keurig bezorgd.

Mijn ervaringen met De Egel zijn altijd heel prettig in alle opzichten. Zoveel in voorraad en iedere zondag een nieuwsbrief met de laatste nieuwtjes.

Toppie

Alles vlug in huis.

Veel keus.

Bestelling netjes verpakt en sneller bezorgd dan dat je kunt kiezen. Leuk attentie erbij gehad.

Prima service en snelle levering

prima service en snelle levering

Goede levering

Alles netjes verpakt en verzorgd en snelle levering

Veel keus op de online webshop

Ik bestel regelmatig. Veel keus. Makkelijk e webshop. Snel geleverd.

Snel geleverd goeie spullen

Alles oké

Prima webwinkel!

Zie boven

Snelle nette levering...!!!

Wordt snel geleverd en altijd zit er een verrassing bij. Prima winkel...

Ik was heel tevreden

Ik was heel tevreden over het pakje en snelle levering

Nvt

Mijn ervaring is super goed, groot assortiment, goede service en snel geleverd.

Goede service.

Alles netjes ingepakt en zelfs gratis spulletjes erbij gekregen. Op tijd alles geleverd. Ik ben een zeer tevreden klant.

Gewedig

Ik had een bestelling wilde iets toevoegen Geen probleem toen bleek dat ik hem sl had wilde hem opruimen Geen probleem van mij krijgen jullie een dikke 10 ik beveel u ook aan iedereen aan en het verzenden nooit langer dan 3 dagen wachten Top

Heel snelle levering zeer korrekt en altijd een attentie

Een hele fijne winkel

Mijn ervaring met deze winkel is heel fijn. Snelle levering en altijd iets leuks erbij. Kan deze winkel aanbevelen.

Netjes en goed bezorgt

Ze zijde brievenbus pakket maar het was super netjes verpakt bij ons elst is hobby zaak weg er is nog wel zaakje maar die doet niet meer veel aan knipvellen dus ben Google gegaan kwam bij egel terecht dacht he dit is wat ik zoek heb wat besteld om te kijken of goed ging super tevrede ben verhuisd naar wychen8

Goede webshops

Goede webshop en snelle levering en altijd wat extra erbij wat wat zeer gewaardeerd wordt

Goed verzorgd, en mooi op tijd geleverd

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES

010 4195901

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire