Super snelle service!

Vorige week woensdag besteld de volgende dag in huis! En ook nog eens een leuk extraatje! Dankjewel daarvoor!

Voor mij een fijne winkel met veel keus.

Bestelling snel binnen en altijd een verrassing erbij.

Snelle levering, goed verpakt

Snelle levering, alles netjes en goed verpakt, zelfs nog een extraatje gekregen. Dik tevreden.

altijd snel

altijd snelle levering en een leuke extraatje

Ik ben heel goed geholpen.

Veel keus altijd correct het pakketje snel in huis en altijd een extra verrassing er bij alles is ook netjes verpakt ook in de doos zit alles netjes ingepakt nooit geen beschadiging dat doet de egel heel goed.

super snel leverring

het is een zeer goede bediening, want het is altijd zeer snel geleverd nog zelf voor de datum dat gezegd word van levering. en ook altijd een een verassing die er in zit is ook altijd wel leuk te hebben. doe al vast zo voort hoe bezig bent

goede service, duidelijke communicatie

bestelling in prima staat ontvangen niet alles was voorradig maar ik werd gebeld met een voorstel voor een vervangend produkt. Top service!

snelle service

prima aanbod duidelijke site

Snel verstuurd, product nog niet uitgetest

Goede website. Groot assortiment dn alles is goed te vinden.

Grandioos

Altijd correct en zorgvuldig en snel

Snelle bezorging en altijd een klein cadeautje erbij!

Snelle en fantastische service.

Afhandeling altijd goed. Vaak met een extra cadeautje, top!

Zeer goed verpakte zending, een prettige en goede ervaring. Absoluut een aanrader.

Geweldig@

Duidelijke website, mooi assortiment, mooi verpakt en snel geleverd! Om aan te bevelen!!

Top winkel

Binnen 3 dagen had ik mijn bestelling in huis,dikke duim

Bestelling top geregeld

Ik kreeg na het plaatsen van mijn bestelling meteen een bevestiging en dag waarop het geleverd zou worden. Uiteindelijk arriveerde alles veel eerder dan in eerst instantie werd vermeld en kreeg ik hier uiteraard weer bericht van. Bij het openen van mijn pakketje vond ik ook nog een kadootje erbij. Echt super leuk!

Ga zo door

Wat ik gekocht heb, ben ik zeer tevreden mee, bedankt voor de attentie

Snel en correct...meer moet het niet zijn

Snel en correct

uitstekend

snelle levering, goede prijs en altijd wat leuks gratis bij de bestelling.

keurig en snelle bezorging

Bij het bestellen op de site had ik wel iets van, oohhh nee hè. want na de betaling kreeg ik te zien dat het ruim een week zou duren voor het pakketje zou worden bezorgt. Maar uiteindelijk bleek ik het met 2 dagen binnen te hebben. Dus sjappooo. Misschien een tip om dat van de site af te halen.

Fijne winkel om mijn inkopen te doen

Keurig verpakt en vlotte verzending met een leuk presentje toegevoegd. Daarvoor dank.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES

010 4195901

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire