Keurig verpakt presentje top

Goede en snelle levering van de artikelen

Tussen de bestelling en levering zat weinig tijd en de geleverde artikelen voldeden aan de verwachting.

De bestelling is altijd netjes en verzorgd niets op aan te merken .Alleen de bezorging is niet netjes .

Altijd vriendelijk aan de telefoon. Is iets niet op voorraad krijg je geld terug of kan je iets anders kiezen. Snelle verzending kortom zeer goed

Goede en vlugge bezorging

Mijn bestelling was vlug verstuurd en ontvangen, met de juiste artikelen

De spullen zijn heel snel en netjes geleverd.

Netjes bestelling ontvangen met wat extra verassingen. Pre orderr, keurig op tijd verzonden

geweldig

goedverzorgd

Snelle service tot in de puntjes verzorgd

Een tevreden klant

Prima product en levering

Prima product en levering met een leuk cadeautje bij mijn bestelling.

Uitstekend goed en hele snelle levering

Super snelle en correcte levering

Mooi product, snelle levering

Goede snelle en correcte levering en altijd een leuk presentje bij je bestelling

Het was een prettige ervaring, goede prijs kwaliteit verhouding, een geweldige service en snelle levering !!

Veel keuzes.

Als ik bestelling opmaak voor mijn schoonzus die aan hobby dots doet. Loop ik wel tegen op. Zoek programma. Voerd code in alleen. Komt ik niet uit wat ik moet hebben. Zeer irritant. Je moet alles goed omschrijven. En dan mag je nog zoeken naar de juiste code in 4 pagina,s . Ha En dan staan de code er niet bij of nog niet geleverd. Ben echt uren mee bezig. Kan u me een tip geven. Hoe ik sneller kan bestellen. Nu is het erg chaotische. Dank u

Zeer mooi materiaal

Super snelle levering

Vind het alleen jammer dat de craftlab materialen moeilijk te vinden zijn. Groetjes Suzan

Met alles correct

Goede levering

Zeer snelle levering! Producten waren precies wat ik er van verwacht had.

vind het het fijn dat je voor 20 euro besteld dat het gratis verzenden is en O zo leuk dat je altijd een presentje krijgt

Ziet er keurig en verzorgd uit.

Ziet er keurig verzorgd uit.

In een woord geweldig

Altijd op tijd en netjes verzorgt met extra artikel als cadeau bij de bestelling! Top is De Egel!!

Grote keuze ,en snelle bezorging. Ook altijd een leuk kado er bij.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES

010 4195901

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire