Top!!

Snelle levering en altijd ontvang je er een verrassing bij!

Snelle bezorging alleen bracht dhl het pakket rechtstreeks naar een dhlpunt.

Bestellen ging goed, bezorging was snel. Helaas is het pakket rechtstreeks bij het dhl punt geleverd. Mijn ouders beidde 80 + zaten thuis te wachten op het pakket en hebben niets ontvangen. Er is niet eens aangebeld! En dan brengen ze het pakket naar een dhl punt waar ze zelf niet kunnen komen met hun rollator. We weten nu niet wanneer het kan worden opgehaald, omdat we niet dagelijks iemand in de buurt nebben om op te halen. Of het komt omdat ze boven een apotheek wonen en men dacht ik ga niet een appartementencomplex binnen of dat de bezorger in tijdnood kwam. Feit is dat ze niet aan de deur zijn geweest maar wel zeggen dat er niemand thuis was

Dienstverlening verbeteren? Ik zou niet weten hoe. Snelle service, e-mail contact en ach ja, de verrassing die er elke keer bij zit, dat is jullie sterkste punt! Ga zo door en hou het werk plezier erin!

Alleen wij gebruiken de stempels niet ,die geven we weer aan een ander

Snelle levering! Leuk cadeautje :)

top

zeer uitgebreide sortering en zeer snelle levering

Snelle levering en goede prijs

Ik ben zeer tevreden. De egel heeft een mooi assortiment, goede prijzen en ik had mijn bestelling snel in huis.

Altijd super netjes en snel verstuurd

Ik koop graag bij de egel. Altijd het laatste nieuwe knutselgerief aan een goede prijs.

Prima levering

Pakje snel ontvangen, netjes verpakt en bedankt voor het leuke extraatje.

goed en snel

sneller dan gedacht

Netjes en correct.

Met het bedrijf De Egel is niets mis. Gaat het leveren snel en correct. Alleen DHL gooit de pakjes bij de buren in de bus, terwijl dat niet nodig is. Onze nummers staan helder en duidelijk op onze huizen, het kan in de brievenbus, en dan toch bij de buren, ook in de brievenbus. Waarom ???????

Als je iets niet heeft krijgt je geld terug

Fijne afhandeling en snel.

Prima bezorgd hoefde er niet voor thuis te blijven.

Altijd verzorgd geleverd

Mijn bestelling eerder dan verwacht geleverd. Zat ook nog een leuk extraatje bij. Bedankt weer voor de mooie levering

In 1 woord geweldig!

Elke week is de Nieuwsbrief weer een verhaal vol verrassingen. Met tal van leuke knutselfrutsels. Bestellen is dan ook zeer verleidelijk. Maar nooit heb ik er achteraf spijt van. De bestellingen worden altijd zeer correct afgewerkt en bezorgd en je voelt je nooit bekocht. Vaak zit er een aardige surprise als extraatje bij de bestellingen. Ook de bezorging is altijd zeer snel!

En ik ben heel blij met mij bestelling. En zien er altijd netjes uit. En ook vlug thuis

Keurig netjes op tijd en met een leuke attentie!

Voor de eerste keer bij de egel besteld en het was prima!

Heel erg goed!

Snelle en perfecte verwerking en altijd een leuk extraatje erbij!

Er ging iets mis met de verzending en dat is heel goed opgelost. & superleuk dat er ook extraatjes in t pakket zaten. Helemaal blij en klaar voor kerst

Nooit geen problemen met de egel. Echt top!

Mijn één na laatste bestelling werd niet bezorgd. Ik kreeg ook geen bericht dat het verzonden was. Na melding daarvan had ik het pakketje binnen 3 dagen in huis. Dat is een goede en alerte reactie van De Egel. Daarom raad ik jullie ook aan bij al mijn hobbyende vriendinnen.

Communicatie uitstekend, keurig verpakt, op tijd geleverd!

Zeer goed.

De bestellingen zijn snel binnen. Het bedrag voor gratis verzending is mooi. Verder zo er bij elke bestelling een cadeautje. Top ga zo door.

Betrouwbaar

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES

010 4195901

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire