Snel geleverd, goed verpakt

Snel geleverd, goed verpakt

Alles weer prima verlopen

Klein probleem met betalen maar lag waarschijnlijk aan mijn app

Bestelling goed verzorgd

Goede bezorging van de bestelling

Fijn

Prettig

goede service

veel op de hoogte houden , erg tevreden

Een snelle keurige levering

De egel is op internet snel te vinden. Producten worden op nette manier geleverd.

Levering volgens afspraak.

Vlotte levering. Alles gaat volgens afspraak.

Vindt het een fijne website

Je kan alles goed vinden

onovertreffelijk

de egel is voor mij de beste

Goede verzorgde levering.

verrassende leuke aanbiedingen waardoor er ruimte is om iets extra's te kopen

leuke website.

Snelle levering ..en ben zeer blij

heel erg goed.

altijd netjes verzorgd en een leuke attentie,die zeer gewaardeerd wordt.ben erg blij met jullie,want hier is geen hobbywinkel.

Goede website goede info

Mijn besteling is met zorg geleverd kreeg netjes een berichtje dat een deellje niet leverbaar was Ook toen ik mijn besteling kreeg zat er weer een leuk kadootje bij super !

Snelle correcte levering

Zeer snelle levering

Zeer snelle en netjes verwerkte levering.

Als alle website zo zijn qua bestelling invoer, verzending, korte leveringstijd en zeer klantvriendelijk. Goed voorbeeld voor vele bedankt weer voor de levering , groetjes Jeanneke

heel tof

De bestellingen zijn altijd goed in orde en worden steeds vroeger geleverd dan vermeld bij de bestelling en dat is fijn. En de verrassing die meegeleverd word is ook altijd fijn en nuttig, bedankt hiervoor.

Super service!

Had een foutje gemaakt bij een bestelling , werd opgebeld en werd fantastisch geholpen en werd het snel opgelost.

Fijne en snelle levering. Met nog een superleuk kadootje. Een stempelen.. zooo gaaf.

Perfecte service!

Zeer snelle levering Netjes verpakt

Besteld en heel snel in huis met eensuper leuk kadootje. Echt een aanrader de Egel. Groetjes Ingrid

Snelle levering is er iets niet op voorraad dan wordt je hierover geinformeerd.

Grote sortering Goed geprijsd , vind ik belangrijk Gratis verzendkosten, boven €20,00

Altijd goede en snelle levering

Zo veel keuze en snelle levering Bedankt voor de leuke extra

Snel en kwaliteit.

Het is snel en accuraat bezorgd. Er zat zelfs een leuke verrassing bij. Materialen zijn van prima kwaliteit. Top!

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES

010 4195901

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire