Correcte leveringen

De levering was snel en correct uitgevoerd

Snelle verzending. Goede klantenservice!

Prima en snelle levering. Leuk dat er altijd een verrassing bijzit. Als ik een mailtje wil sturen komt de melding dat mailadres niet klopt.

Ruim assortiment

Prima service en altijd leuk dat er een klein cadeautje bij zit

Snel, up to date verzend informatie.

zeer goed

ik ben zeer tevreden met de Egel

Altijd goede service

Altijd goed assortiment

Ik ben heel blij met de Egel

Ik bestel er graag mijn hobby spullen. Snelle bezorging en goed verpakt. Altijd leuk als er een leuke verrassing in zit. De Egel is voor mij een fijne zaak.

Was binnen 4dagen al in huis en keurig verpakt Ben zeer tevreden daar over

De bestelling eerder ontvangen dan eerst werd gezegd

Nog maar 2 keer bij De-Egel besteld maar zeker voor herhaling om het in de toekomst nogmaals te doen

Vriendelijk, geen klachten! Ik ben een geboren en getogen Rotterdamse en voel me thuis bij jullie!

Mijn hobbywinkel!

Gratis levering bij een bestelling van €20. Snelle levering en altijd een gratis cadeautje.

Toppie

Top, snelle service, goede bezorging, mooie artikelen en goede prijzen.

Nette levering

Vlot en snelle levering en altijd een leuke attentie erbij

zeer goed

Heel tevreden met mijn bestelling. Snelle levering,en blij met de kleine attentie.

Mir gefällt es sehr gut.

Ich bin zufrieden und im Ordnung. Toll

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sneller geleverd dan verwacht en mooie kwaliteit

goed! aan te bevelen

Fijne en betrouwbare winkel

Een fijne winkel met een Root assortiment. Bij deze winkel is het fijn dat er vanaf 20 euro gratis verzonden wordt. Dan kun je ook met een wat kleinere beurs makkelijker bestellen . Er zit altijd een verrassing in je bestelling, waarvoor dank. Je bestelling wordt snel en keurig verpakt naar je verzonden. Aanrader.

Bestelling snel en in goede orde geleverd en altijd iets,extra er bij is ook heel leuk.

Leuk assortiment, erg goede aanbiedingen en zeer snelle levering. Ik ga zeker vaker hier bestellen.

Gewoon altijd goed

Aanrader

Top service Echt niets op aan te merken Aanrader

Super goed word altijd goed en snel geleverd en altijd een leuke attentie bij je bestelling

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES

010 4195901

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire