Super goed word altijd goed en snel geleverd en altijd een leuke attentie bij je bestelling

De site is hoognodig aan verandering toe

Producten en alles is goed. Alleen de site is heel moeilijk navigeerbaar. Je moet maar net de merken of makers kennen om het juiste product te vinden. Zeer irritant.

Vlugge levering

Correcte en vlotte levering

toppie

goede en snelle levering

Meestal wat ik zoek, is er

Alles was uitstekend bezorgd

Zo vlotte bestellen goed ontvangen

Goede levering.

De opgegeven datum van bezorging kan beter niet vermeld worden, omdat de levering vaak eerder is.

Goede service en snelle levering. Ook leuk voor de attentie die bij de verzending zit

Word altijd super snel geleverd

Slecht

Niet behulpzaam als je een vraag stelde en grof reageren

Goed, snel, breed assortiment

Goede website met breed assortiment. Altijd een leuk extraatje bij de bestelling!

Altijd keurig verpakt

altijd een prettig contact gehad en een goede service.

Zie boven

De spullen zijn netjes en snel geleverd. Ik ben helemaal tevreden.

Feestje

Altijd een feestje om je bestelling te ontvangen van de Egel. Ze zijn erg behulpzaam en klantvriendelijk. Zoveel leuke extraatje gekregen. Heel erg bedankt voor alles.

Je krijgt wat beloofd is

Bestellen via internet gaat makkelijk je krijgt je bestelling op tijd

Alles wordt mrt veel zorg gedaan. Accuraat en supersnel heb je alles in huis. Met een leuke attentie erbij!

Snelle verzending en altijd een gratis kadootje. Altijd super

Goed bedrijf

Al jarig klant bij jullie ,dus dat is een goed teken

Keurig verzorgd

Keurig verzorgd en snel geleverd, Wil

Heel snel , top service. Bedankt

Zeer goede snelle levering!

Mooie duidelijke website! Snelle goed verpakte levering! Met vaak een leuk kadootje in je pakket! De hobbyist grijpt hier niet snel mis! Goede producten! Ik raad de Egel ten zeerste aan!!!

Goede service, altijd een kadootje

Groot assortiment aan hobbyartikelen, snelle levering en altijd een presentje bij je bestelling.

Niet voor niets geef ik een 10 Ik ben zeer tevreden zeker de snelheid van verwerken na dat de bestelling is geplaatst. Groetjes.

perfect

ik had fouten gemaakt omdat ik niet handig ben met de pc maar ben altijd beleefd en vriendelijk geholpen.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES

010 4195901

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire