Egel is prima

Egel doet zijn best alleen de post is traag wegens personeenlstekort

Super goed en snel

Geweldige service en levering

Ik vind dat ze altijd de artikelen goed verpakken. Meestal worden de artikelen sneller geleverd dan bij artikelen aangegeven staan. Ook lief dat er meestal een presentje bij zit.

Altijd betrouwbaar

Goed en netjes en vooral snel verzorgd

Zeer goede en snelle levering,met een attentie.

Zeer goede en snelle levering.

Alles is altijd op tijd binnen.

Vriendelijk contact als er iets niet is, Snelle levering. Goed verpakt. En mooie website.

Klantvriendelijk

Correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling. Altijd een kleinigheidje als cadeautje. Super!

Prima producten, snelle, nette bezorging.

Ik kon nergens meer hobbydots in de winkels vinden en bij De Egel volop en heel snel in huis.9

Waa heel goed. Een van mijn bestelde dingen was er niet en daar heb ik een andere voor kunnen uit zoeken wat heel fijn was. De levering was ook snel en netjes verpakt

De bestelling was corect,mooi materiaal en nog een exstra kadootje erbij. Was er heel blij mee.

Altijd snel en vaak een leuk presentje erbij.

Fantastich

Mijn favoriete online hobbywinkel. Veel keuze, ook vlot geleverd en moest er toch iets niet in stock zijn, laten ze het netjes weten en storten ze de centjes van ontbrekende product terug.

Fijne shop, superprijzen en service

Ik had een bescheiden aankoop gedaan, maar toch behoorlijk wat leuke extraatjes in mijn pakket aangetroffen. Zeer aangenaam verrast hierover. Pakket snel verzonden en de prijzen van deze winkel zijn erg goed.

Goed verzorgd opgestuurd

Uitgebreid assortiment, goede prijzen, snelle verzending en altijd een leuk extraatje!

Ondanks dat er na bestelling stond dat mijn pakketje een week erna pas zou worden bezorgd kwam het al veel eerder! Blij verrast was ik. Ook door de leuke extraatjes die er bij zaten. Bedankt!

Altijd een fijne (online)winkel met snelle service en een leuke attentie

Goed verzorgd

Overleg mbt iets wat niet leverbaar was en snelle bezorging

Xxx

Alles wordt snel en op een deskundige manier ingepakt en de bezorging is perfect. Top.

Super goeie service

Super goeie service

Prima producten

Alles altijd netjes afgeleverd

Topper

Veel leuke dingen altijd mooi en goed ingepakt. In een woord geweldig.

Snelle bezorging

Fijn en goed verzorgd, altijd leuk die extra verrassing.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES

010 4195901

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire