Goede levering

Overzichtelijke website

Snelle levering en een leuk assortiment.

Grandioos

Afhandeling is voortreffelijk.

Snelle levering en altijd alles netjes verzorgd

Basteln kaufen

Gute Informationen von E - Mail

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Ben zeer te vreden

Alles netjes op tijd ontvangen.

extra

prijs en tijdig

Positief

Snelle levering en er zitten altijd leuke boekjes bij voor extra inspiratie en een klein kadootje! altijd leuk! Goede prijzen. webshop mag wat praktischer ingericht worden.

Geweldige website/verzorging pakket

Altijd prima verzorgd. Netjes verpakt, verzending eerder als gedacht. Altijd een attentie bij de bestelling. Kom graag terug.

Altijd snel bezorgd met extra’s

De bestelling werd weer snel bezorgd met een extra mal en een aantal bladen cadeau.

Alles goed van bestelling tot levering

Bestelling geplaatst, goede omschrijving van producten, snelle levering, leuke brochures bij de bestelling gekregen, leuk om door te bladeren en zo kennis te hebben met nieuwe ideeën om creatief bezig te kunnen zijn.

Keurige levering van bestelde producten

Bestelling werd zelfs eerder geleverd als dat werd aangegeven. Altijd een feestje om het pakketje ppen te maken want er zit meestal een extra cadeautje bij!! En natuurlijk tevreden met de bestelde producten. Onbegrijpelijk dat ze toch telkens nog nieuwe patronen kunnen maken.

Super snelle levering

Super snelle levering en goed product

Breed assortiement

Keurig geleverd, met altijd nog een extra presentje erbij. Is heel leuk....

Snelle verzending

toppers

goed verzorg en een snelle levering en altijd leuk dat Extraatje

Snelle service en altijd correct Zeer tevreden

Snelle levering!

Leuk dat je geen 100 euro hoeft te spenderen als je verzendkosten wil uitsparen. Het leuke tijdschrift hobby&zo krijg je gratis mee met als bonus een gratis stans mes. En dan is er nog de snelle verzorgde levering .Als dat geen redenen genoeg zijn om bij jullie te shoppen dan weet ik het niet meer

Goede service Snelle levering

uitstekende webside

uitstekende webside, goede en snelle service. en altijd iets extra''s.

Altijd goed verzorgd met leuk presentje erbij

Ik bestel regelmatig hobbyspullen bij De Egel. Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze hobbywinkel. Alle bestellingen worden snel en goed verpakt bezorgd aan huis. Er zit ook altijd een leuk extraatje bij. Dit waardeer ik zeer.

Prima Service

Mijn bestelling werd mooi en stevig ingepakt, keurig op tijd geleverd.

Uitstekende verzorging en bezorging en alles goed verzorgd

Mijn ervaring met de Egel vind ik een top.10 waard. Zo als ik het pakketje ontving. Met allerlei leuke extra dingetjes erbij. He5 was e3n verrassing slakken. Vriendelijke grotten. J. Vossepoel

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES

010 4195901

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire