Goede service, snelle levering

Alles makkelijk te vinden en de service en snelle levering is prima

Altijd prima verzorgd.

De Egel heeft een heel uitgebreid assortiment Wat ook fijn is, is dat het bestelde vaak eerder komt dan aangegeven. Zoals de laatste keer dat ik examen en tentamen kaarten mocht maken voor mijn kleindochters en de bestelde mallen daarbij precies aansloten.. Als ik een vraag heb, krijg ik heel snel antwoord. En dan ook meestal nog een extraatje ….. Kortom ik ben blij met de Egel Met vriendelijke groet, Kirsten van Lievenoogen

Super website goede service en snelle levering

Súper

Snel gevonden wat ik nodig had, snelle verzending, kortom; Súper!

Geweldig!!!

vlugge levering - geweldige website waar je makkelijk vind wat je zoekt- steeds kleine verrassing in je pakje

It is not what is expected

Much more Smaller than -+44 cm and borders broken

uitstekend

Duidelijke website, snelle levering en zo leuk, altijd een cadeautje. Dank u wel!

alles was prima

Buitengewoon goede service

Buitengewoon goede service, netjes te woord gestaan en super geholpen

Snelle levering, met een verrassing erbij, goed op de hoogte gehouden.

Ze doen wat zeggen

Altijd snelle levering goed verpakt in een woord hardstikke goed.

Heb weer mooie artikelen gescoord. Werd ook supersnel geleverd. Wat ook zo lief is, is dat er een verrassing bij zat.

Mijn ervaring met de egel is heel erg goed pakketjes altijd goed verzorgd altijd een leuk presentje. En bij problemen wordt het gelijk naar tevredenheid opgelost.

Zeer positief

Groot, heel fijn geprijsd assortiment. Het bestelde werd zeer snel en verzonden (met een cadeautje erbij, altijd leuk!)

zeer tevreden

goede service

Ik ben heel blij met de Egel

Heel veel hobby materiaal, overzichtelijk geordend. Snelle levering en leuke verrassingen.

Prettige samenwerking

Een mooie site met diverse materialen. Bij bestelling een correcte snelle levering in een nette verpakking. Voor mij als klant prettig thuis winkelen.

Corecte prijs, leuke promo en veel keuze.

Online ideaal.

Pakket vlug ontvangen en het zeg er keurig uit, echt een aanrader hoor.

Helemaal goed

Ik vind de egel,erg goed de site vind gemakelijk om mijn bestelling te doen.en wat ik erg leuk vind dat je altijd,een verrassing in je pakket zit.

perfect!

Eerste bestelling - snel perfect geleverd - plus kdo's erbij - ben heel tevreden - Bedankt

goed.

Kan geen opmerkingen geven de verzorging het bezorgen en ook door Post.nl nu gedaan is super goed nog tekenen ervoor dat oke. en dan nog wat extra's erbij is toch leuk een verrassing.

Een zeer snelle levering

Ik ben blij met egel ze is goed koop en elke dag nieuwe producten

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES