Altijd op tijd verzonden

gewoon geweldig

staan altijd paraat. altijd in goede staat en korte levertijd . en vaak het extras hartelijke dank

Weer mooie hobbyspulletjes ontvangen. Heel blij mee. En leuke, gratis, extraatjes.

Veel uit zoek en goede bezorging , alles komt op tijd ,ben heel tevreden

mijn ervaring is dat ik geen klachten heb alles is perfekt geregeld, op tijd word alles bezorg en er is zoveel te krijgen geweldige site is het , ook staan ze klaar , op het gebied van telefoon ,alles word netjes afgehandeld en ze helpen je verder.

Top bedrijf

Heel goede communicatie, wanneer dingen op voorraad zijn altijd snelle levering, zal zeker hier vaker een bestelling doen, ben zeer tevreden over de Egel.

Altijd op tijd en altijd iets extra’s zeer goed verzorgd.

Goede en snelle service

Mooie producten en nette prijzen

Altijd op tijd keurig verzorgd

snelle reply en oplossingsgericht

Goede communicatie met de webshop Reageren snel en doeltreffend Producten waren snel binnen Goed verpakt en een klein extraatje doet het altijd goed

Had een opbergbox voor snijmallen besteld. Kwam stuk aan. Binnen 3 dagen kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Super service.

snelle en nette levering

keurige levering

Uitstekend.

Heel snel ontvangen, ondanks dat PostNL het druk heeft.

Super goed verpakt

Goed verpakt en met een verrassing super leuk

snelle bezorging

Mijn pakketje was 3 dagen na bestellen al bij me bezorgd met een leuk extraatje.

Super snelle service met een gratis extraatje

Ik had verf besteld en toen ik het thuis bezorgd kreeg en het pakketje opende zat er een hele rij hele mooi glitters bij verschillende grote en kleur ik ben er zo verschrikkelijk blij mee heb nog nooit van een winkel meegemaakt dat je er echt een waardig cadeau bij krijgt iets waar je ook echt iets aan hebt. Heb vervolgens meteen weer een bestelling geplaatst van 62 euro

Snelle levering en altijd een leuk extraatje

Wat een grote keuze in de webshop! De bestelling werd goed ingepakt en supersnel bij mij bezorgd. Met een presentje erbij, zo aardig!

Prima kwaliteit

Altijd zorgvuldig i gepakt, leuk kadootje

Heel goed!

Altijd een leuk extraatje bij je bestelling

Top leverancier

Snelle en correcte levering

Bestelling keurig verpakt met leuke attentie en snel binnen.

Op tijd geleverd en goed verpakt

Geen opmerking !

heel goed