hieronder

Super service en levering. Goede site.

Goede levering.

Mijn bestellingen komen altijd goed binnen en zijn compleet.

Ik ben al jaren klant van De Egel . Het voordeel is , dat je niet voor een hoog bedrag hoef te bestellen voor gratis bezorgen. Ik kan De Egel aan bevelen.

Vind het een prima service, alleen de weekaanbiedingen zijn iets minder geworden, dat vind ik wel jammer.

Goed geregeld

Bevalt prima

Perfect!

Altijd een snelle en correcte levering. En altijd een leuk extraatje erbij. Groot assortiment. Kortom een genot om op de webshop te winkelen.

Prima servive

Product was uitverkocht, er werd gelijk gereageerd en het werd opgelost.

Materialen en service De Egel goed, bezorging DHL viel tegel.

Het uitzoeken van de materialen om kaarten te maken op de site van de egel ging goed. Jammer alleen dat er niet overal een beschrijving bij staat. Levering ging snel* en er zat een cadeautje bij. Levering DHL niet volgens afspraak op mijn adres maar ik moest het pakje ergens ophalen en de doos was beschadigd.

Snelle levering, ruim assortiment en goedkoop.

Snelle levering en ook nog leuke extra's

Super goed!

Super goede service!

geen lange wachttijden

goed verzorgd geen lange wachtijden en altijd openstaan voor vragen is top. team en goed.

Een goed verzorgde snelle service Alleen schrik ik af en toe wel van de prijsverhogingen

Zu lange Lieferzeiten

Habe am 15.02. 2924 eine Bestellung aufgegeben. Bis heute 19.03.2024 ist die Ware noch nicht bei mir angekommen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snel gestuurd en netjes verpakt

Snelle reactie en netjes in de brievenbus doos!

Goed webwinkel

Goede webshop, snelle levering en het is leuk dat altijd iets extra krijgt bij je bestelling

Snelle levering van de auto hobbymaterialen

Het is een duidelijke webwinkel.

Het is een duidelijke webwinkel.

Uiterst tevreden

Veel keuze, snelle levering, altijd een extraatje en vriendelijk als je een vraag hebt over een bepaald item

Snelle levering, goede service, heel tevreden.

altijd op tijd zeer goed verzorgd.

Kan niet beter

Vlot en vlug