Pakje beetje laat

Deze keer liet de bestelling langer op zich wachten

Heel goede service

Door een ongeluk en daardoor lange ziekenhuisopname ging vanuit mijn kant alles fout. Mijn bestelling bleef echter gereserveerd en na een telefoontje na thuiskomst had ik na 2 dagen mijn pakje in huis. Dank daarvoor

Zo als altijd prima.

Koop al jaren bij jullie,en altijd prima verzorgd.

Super snel geleverd

Meestal is de bestelling eerder binnen als verwachte datum Altijd een leuk extraatje erbij word gewaardeerd

snelle correcte levering

snelle correcte levering

snelle levering en altijd een kadootje

Altijd goed verzorgde bestelling en vlot berstuurd

Nooit problemen gehad en goed verzorgd pakket en vlot verstuurd.

Vriendelijk, luistert naar tips, echt goed, Rotterdamseigen.

Stevig verpakt en een “extraatje” erbij. Dat was een leuke verrassing.

Helemaal goed

Goede verzending…. Helemaal,tevreden

Ik ben super content. Ik heb nooit lang gewacht voor de levering. Ik vond altijd een verrassing in mijn pakje

Goed, leuk die extra dingen erbij

Snel.

Prima bedrijf

Al meerdere keren iets besteld, steeds perfect geleverd. Hoe klein de bestelling ook is, altijd zitten er een paar extraatjes bij, is het keurig verpakt en binnen 1-2 dagen door de brievenbus.

Hoewel de bestelling pas een week later verwacht werd ontving ik het na 2 dagen. Daarbij zaten ook nog 2 geschenken die ik goed kan gebruiken. Het product is super tegen een nette prijs. Dank voor de verrassende service!

Snelle vezending en goed verpakt. Met een kleine verrassing erbij. Leuk

Gewoon netjes geleverd

Nu weer goed,

Na vorige order is mijn mening als vanouds goed. Eerder order niet goed verlopen,levering pas na 3 weken, na herhaalde telefoontjes en e-mail.Kreeg geen antwoord waardoor dit werd veroorzaakt. Begreep van de afleveringsbon dat een artikel niet beschikbaar was, vertel dit bij telefonisch contact dan zijn er geen frustaties van mijn kant.

Prima, ik heb geen klachten over dit bedrijf.

De bestelling en bezorging, is ook altijd goed voorbereid, en afgehandeld, nooit geen problemen.

Bedankt

Bedankt voor de snelle verzending en het mooie cadeautje. Altijd een feestjes om een pakketjes van jullie te ontvangen.

Top altijd snel en netjes geleverd

Service is goed

Mijn ervaringen zijn goed. Service is goed.

Snelle levering met leuke surprise, top!

Makkelijke, overzichtelijke site, snelle levering. Blij met mijn producten. Zal jullie zeker aanbevelen.

Geweldige en service

Geweldige en snelle service levering altijd prima

alleen jammer dat er als extratje weer het zelfde dan de week ervoor bij zat jammer

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES