Super tevreden Mega snelle verzending Mvg Marlon Kleizen

Was weer toppie!!!

De bestelling was weer heel snel geleverd en de extraatjes waren onwijs leuk!!! Dank jullie wel!!!

snel geleverd

Bestelling werd snel geleverd en nog een leuk presentje erbij.

Snelle levering en altijd iets extra s erbij.

Vlot geleverd

Altijd snelle levering

Snel, compleet met een extraatje

Erg prettig

Tijdig en zoals besteld

Zoals hierboven

Top altijd goed en snel geleverd

Matig

Ik had een bestelling gedaan van 3 artikelen op 24-10. Dit zou op 1 november geleverd worden. Vind ik best lang. Vervolgens was er 1 artikel niet. Dit wilde ze crediteren. Ik vroeg of het mogelijk was om te wachten totdat het artikel er wel zou zijn. Dit was mogelijk. Toen kreeg ik een mail dat mijn pakketje bezorgd zou worden, dus ik blij. Kwam op 2 november (dus een dag later dan aangeven) mijn pakketje. Zat dat ene artikel er niet in zonder uitleg. Ik vond het erg jammer dat hierover niet meer is gecommuniceerd. Weer een dag later keek ik op mijn bankrekening en was het geld van dat ene artikel wel netje teruggestort.

Goede service duidelijke website

snelle levering, goed ingepakt..

LEUK ENGOED BEHULPSAAM EN LEUKE ATTENTIE BEDANKT

HEEL GOED zeer snel goed verpakt

Het pakketje was keurig op tijd,en het was compleet. Dus erg tevreden.

bestelling altijd snel en goed verzorgd.

nog nooit teleur gesteld

Super! Ben heel content!

!!

het was heel goed een plum

het was heel goed een plum graag gedaan

perfect

altijd in orde

Heel erg goed.

Mijn ervaring is, ik kom elke keer weer bij het Egelteam weer terug, want ik vind ze perfect in het gene wat ze in artikelen hebben, en ik slaag altijd bij hun, en de website is altijd prettig als ik wat nodig hebt. Ik heb er succes mee.

Altijd tevreden

Altijd tevreden bij deze webshop. Snelle levering en meteen bericht als je iets besteld dat later geleverd gaat worden. Prima service! En altijd een cadeautje bij de bestelling.

Alles is op tijd op de afgesproken tijd .

keurig en snel bezorgd

altijd een verassing erbij

Ontzettend leuk om hier te bestellen

De bestelling en afwerking is altijd heel goed zeker een 10 waard

Gewoon geweldig

Leuke spulletjes niet te duur ga mee met de nieuwe dingen dus een tevrede mens en niet onbelangrijk op tijd alles binnen

Snel ontvangen mooie collectie

180 Beijerlandselaan