Groot asdortiment en vlotte en verzorgde levering.

De egel heeft veel op voorraad, daar ben ik wel heel blij mee. plus dat ik het snel binnen had

Great as always!

I wish to thank De egel for the care that has always provided me, through the years, in all my shopping in the webshop. I specially love the prices and the possibility of free shipping to Portugal

Efficiënt

Mijn bestelling bleek niet compleet leverbaar en ik kreeg de mogelijkheid op restitutie of een laanpassing van mijn bestelling. Keurig geregeld en ik kreeg ook een item voor niets.

Hele vlotte afhandeling

Altijd keurig verzorgd en hele vlotte afhandeling. Leuk dat er altijd een cadeautje bijgestuurd wordt..

Bestelling plaatsen was héél eenvoudig, de levering supersnel!

De website van De Egel is zeer gebruiksvriendelijk: mijn bestelling was vlot geplaatst. De volgende dag lag het al op de mat

Een super snelle levering

Een super snelle levering en veel sneller dan verwacht. En zoals altijd een leuk cadeautje erbij

Het pakketje was snel geleverd, goed verpakt. Bedankt voor de leuke attentie.

Top webwinkel

Altijd op tijd je bestelling binnen en vaak eerder. En ook een leuke gift bij de bestelling.

super !

perfecte , snelle levering, steeds weer. hartelijke dank ervoor.

word snel geleverd en altijd iets extra's er bij

Goed geholpen door De Egel

Als er per ongeluk wat mis gaat is er geen probleem. We hadden een klacht, maar die is gelukkig toch netjes opgelost tot ieders tevredenheid. Op naar de volgende bestelling. We bevelen jullie aan.

Geweldig goede service

Alles correct geleverd met altijd een aardig heidje

Gauw verzonden en altijd een mooie attentie erbij

Groot assortiment, prima prijs en snelle levering

Voor mijn vrouw de gewenste artikelen gemakkelijk kunnen vinden en ze zijn snel geleverd. Alles is eigenlijk op voorraad.

altijd een snelle levering en een exstra cadeautje erbij

Snelle levering en prima kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering, goed te traceren, goeie prijzen en altijd een verassing in de doos. Dank je

Kan niet beter

Zeer vlotte en correcte bediening

Veel vakken van de artikelen zijn leeg. Je kunt weinig zien wat er nieuw is. Voor de rest vindt het goed.

Handig te bestellen door de goede en overzichtelijk website Snelle levering En altijd een verrassing bij de bestelling..

Fijne webwinkel

Heel goed. Levering snel en netjes en altijd met een cadeautje. Als er een keertje iets mis gaat dan lossen ze dat netjes op.

Betrouwbaar bestellen zonder problemen.

Goed.

snel en netjes

de bestelling word netjes en vlot geleverd samen met een presentje altijd leuk

Wederom snelle levering

Altijd snelle levering en goed ingepakt

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES